אנחת רווחה במכבי פ"ת: מנור סולומון ערך אימון מלא

מנור סולומון
מנור סולומון | דני מרון

הקשר התאושש מפגיעה בקרסול ותורגל לסירוגין בהרכב, אך גם חביבו עשוי לזכות לקרדיט. מרסיאל הפתיע כשערך אימון מלא, ברוסו בתמונת ה-11 לטרנר (שבת, 20:30 בספורט4). מאמן נבחרת צ'כיה: "סיבוק עשוי לקבל זימון"

(גודל טקסט)

לאחר שנטש אתמול (שלישי) את אימון הבוקר בעקבות סיבוב קרסולו, מנור סולומון קיים הבוקר אימון מלא וצפוי להיות כשיר להתמודדות של מכבי פתח תקווה נגד הפועל באר שבע בשבת הקרובה (20:30, ישיר בספורטHD4). סולומון תורגל לסירוגין בהרכב הפותח במקומו של תאי בריבו, כשגם חלוץ הרכש חביב חביבו נמצא בתמונת ההרכב.

המאמן אלישע לוי צפוי לערוך לא פחות משלושה שינויים, כשגם דידייה ברוסו תורגל במקומו של מוחמד סרסור וגם הבלם ז'והאן מרסיאל הפתיע כאשר קיים הבוקר אימון מלא, אך בכל מקרה, עומר דנינו שרושם פתיחת עונה טובה, נמצא בכוננות. לפחות לפי שעה, נראה כי לוי לא יעלה במערך הגנתי של שלושה בלמים.

בשורה טובה נוספת מגיעה מכיוונו של הבלם הצ'כי תומאש סיבוק. בהתאחדות הצ'כית פרסמו הבוקר את הסגל לקראת צמד המשחקים מול סלובקיה ואוקראינה ולמרות שהבלם הותיק אינו נמצא בין 21 השחקנים שזומנו, המאמן ירוסלאב שילהבי פרגן לו כשאמר: "מבחינתי סיבוק הוא אופציה. הוא לא ייצג את הנבחרת זמן רב, אבל הקריירה שלו לא הסתיימה. שוחחתי איתו והסברתי לו שהוא עשוי להילקח בחשבון והוא הסכים להגיע", סיפר.

סיבוק, שכבר היה מועמד לעזוב את הקבוצה בקיץ ורק בהתערבות המאמן אלישע לוי נשאר, רושם פתיחת עונה טובה למדי ואף כבש שער בגביע הטוטו ולמרות מאזן הספיגות הרע של קבוצתו מתחילת העונה, בקבוצה שבעי רצון מיכולתו. "זה הבלם שונה מהעונה שעברה. זה נכון שמבחינה סטטיסטית זה לא נראה, אבל אין ספק שהוא בלם שונה ממה שהיה בעונה שעברה".


סיבוק. קאמבק מפתיע בנבחרת צ'כיה בקרוב? (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי