אחרי תקרית הכרוב: סטיב ברוס פוטר מאסטון וילה

סטיב ברוס
סטיב ברוס | Gettyimages

אחרי התקרית בה אוהד השליך עליו כרוב במהלך ה-3:3 נגד פרסטון, המנג'ר סיים את דרכו בקבוצה שירדה לפני שנתיים לצ'מפיונשיפ, פתחה רע את העונה ומדורגת רק במקום ה-12

קבוצות: אסטון וילה
(גודל טקסט)

מנג'ר אסטון וילה, סטיב ברוס, פוטר מתפקידו היום אחרי שהקבוצה לא הרשימה בפתיחת העונה בצ'מפיונשיפ ומדורגת רק במקום ה-12, זאת למרות שהצליחה להשאיר את כוכב הקבוצה ג'ק גריליש שהיה מבוקש בטוטנהאם, אך חתם עד 2023. ברוס, שחקן מנצ'סטר יונייטד לשעבר, נודע בכך שכמנג'ר הוא מעלה קבוצות מהצ'מפיונשיפ לפרמיירליג, אך עם וילה הוא כבר לא יעשה זאת. בעונה שעברה, הקבוצה שירדה לצ'מפיונשיפ לפני שנתיים, נוצחה בגמר פלייאוף העלייה לפרמיירליג על ידי פולהאם של סלבישה יוקנוביץ'.

אתמול סיימה הקבוצה ב-3:3 מול פרסטון נורת' אנד מהתחתית והחמיצה פנדל ברגע האחרון מרגלי גלן ווילן בדקה ה-96. עוד לפני הפנדל הווילה הובילה במשחק 1:2, נקלעה לאחר מכן לפיגור 3:2 והצליחה להשוות בתוספת הזמן. אתמול לעומת זאת, אחד האוהדים הכניס כרוב ליציע וזרק אותו על ראשו של ברוס בן ה-57 שידע ימים טובים יותר. הכרוב לא פגע בראש של ברוס, אבל הוא אמר במסיבית העיתונאים: "אני יודע שהכרוב כוון אלי".

ברוס אמר בסיום המשחק: "לומר שזריקת הכרוב מאכזבת זה בלשון המעטה למועדון כזה. לצערי זה מסכם את החברה בה אנחנו חיים כיום. אין יותר כבוד לאף אחד. אני מופתע שהאוהד הזה ידע בכלל מה זה כרוב". בווילה משחקים שחקנים עם עבר בפרמיירליג כמו תמי אברהם, יאניק בולאסי ואחרים. זו הייתה העונה השלישית שברוס אימן את הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי