רמי גרשון סובל ממתיחה ולא יהיה בסגל מכבי חיפה לרעננה

רמי גרשון
רמי גרשון | ערן לוף

הקפטן אמור היה לשוב לסגל למחר (18:00, ספורט4) במקום מאיר, אך נפגע אתמול בשריר הירך האחורי. סומא עשוי להשתלב על חשבון סלליך. רוטן ימשיך עם אותו הרכב. נימני ואיילה יחזרו ל-11 של קורצקי

(גודל טקסט)

מכבי חיפה שידרה אופטימיות במהלך כל השבוע, זאת למרות התיקו המאופס מול הפועל באר שבע ביום שני האחרון. במועדון אומנם התאכזבו מכך שלא ניצחו במשחק ולבטח לא מרוצים מהמיקום בטבלה, אבל מצד שני מרגישים כי ישנה דרך חדשה וכעת הרצון לראות תוצאות כבר במשחק החוץ הקרוב מול הפועל רעננה שייערך מחר באצטדיון רמת גן (שבת, 18:00, שידור ישיר בספורט4).

בניגוד למשחק מול האלופה, בחיפה מבינים כי הניצחון מחר הוא בגדר חובה וכל תוצאה אחרת כבר תגרום לאווירה שונה ולא נעימה בעיקר מצידם של האוהדים וראשי המועדון. שחקן בקבוצה אמר הבוקר: "אם לא ננצח את רעננה, אף אחד לא ידבר איתנו על יכולת. אנחנו מרגישים בתהליך שיפור אבל חייבים להבקיע וחייבים לנצח".

מבחינה מקצועית, המאמן פרד רוטן פרסם את הסגל והוא צפוי להמשיך עם הרכב דומה לזה שפתח מול האלופה כשנטע לביא יפתח במרכז השדה לצד שלומי אזולאי וג'ורג' מנדג'ק. בהתקפה ימשיכו מוחמד עוואד, ניקיטה רוקאביצה ומיכיל קראמר. הקשר הגינאי סיידובה סומא חזר לסגל וצפוי להשתלב על חשבונו של סינטיהו סלליך. סומא נכלל בסגל על חשבונו של רועי קהת, ששוב יצפה במשחק הקבוצה מהיציע.

שחקן נוסף שהיה צפוי לחזור לסגל הוא הקפטן רמי גרשון שהיה מועמד לתפוס את מקומו של רז מאיר, אך היום הודיע המועדון שבמהלך האימון אתמול חש גרשון כאב חד בשריר הירך האחורי ברגל ימין ולאחר בדיקת אולטראסאונד שעבר אתמול בלילה עולה כי הוא סובל ממתיחה ורגישות ולכן לא יהיה בסגל למחר וישוב לאימונים במהלך הפגרה.


סיידובה סומא יחזור לסגל של מכבי חיפה (ערן לוף)

הפועל רעננה מקווה לצאת מהמשבר אחרי התבוסה מול בני יהודה
הפועל רעננה תארח מחר באצטדיון רמת גן את מכבי חיפה ובמועדון נערכים להגעתם של ארבעת אלפים אוהדים, רובם של מכבי חיפה. שבוע מתוח עבר על המאמן מנחם קורצקי ושחקניו, מאז ההפסד 3:0 לבני יהודה, משחק אותו הגדירו במועדון "יכולת של ליגה לאומית".

באימונים האחרונים עבדו בקבוצה על החזרת הביטחון והמחויבות, כשהצוות המקצועי תרגל השבוע מערך מעט מעובה בחלק האחורי, על מנת לסגור על חלוצי הקווים של מכבי חיפה ובנוסף לכך, בקבוצה יתמקדו באופן אישי בארנסט מאבוקה, מיכיל קראמר, ניקיטה רוקביצה וג'ורג' מנדג'ק. המגן הימני עדי נמני, שלא שיחק בשל פציעה נגד בני יהודה מתוכנן לשוב להרכב בנוסף לטל איילה.

לקראת המשחק אמר מירקו אורמוש: "הרגשנו מאוד רע בעקבות ההפסד נגד בני יהודה. הדבר הטוב הוא שיש משחק חדש מחר נגד מכבי חיפה ונוכל לשחק בו אחרת ולשים את התבוסה מאחורינו. זה היה המשחק הכי גרוע שלנו מתחילת העונה ולא נוכל לשחק כול כך גרוע פעם נוספת".


עדי נימני חוזר להרכב של הפועל רעננה (עדי אבישי)

הרכבים משוערים
מכבי חיפה: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, אליסון דוס סנטוס, אטיין ריינן, סאן מנחם, שלומי אזולאי, ג'ורג' מנדג'ק, נטע לביא, מוחמד עוואד, ניקיטה רוקאביצה ומיכיל קראמר.

הפועל רעננה: אסף צור, עדי נמני, עידו לוי, בן והבה, עמנואל אמבולה, בן בנימין, נמניה ניקוליץ', מירקו אורמוש, טל איילה, מרטין אלאניס (קייס גאנם), כרם ארשיד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי