פלומיין סובל משפעת קשה, חטיב צפוי לשחק עם זריקה

פרדי פלומיין
פרדי פלומיין | דני מרון

המוליכה תארח את ק"ש ובמועדון חוששים שהצרפתי לא יהיה כשיר לאחר שטען כי הוא מתקשה לעמוד על רגליו מרוב חולשה, גבאי תורגל במקומו. מוחמד שכר יקבל את הקרדיט בהרכב קריית שמונה, אורי מגבו צפוי לחזור לסגל

(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק מחר (ראשון, 19:00) מול הפועל קריית שמונה, אך נמצאת בבעיות לא פשוטות לקראת המשחק. הקשר הצרפתי פרדי פלומיין סובל משפעת קשה ובמועדון סיפרו כי לא רק שלא התאמן אתמול, אלא התקשה לעמוד על רגליו וסיכוייו להשתתף במשחק נמוכים. אם פלומיין לא יהיה כשיר למשחק, נראה שהמאמן ניסו אביטן יפתח עם דובב גבאי בהרכב לצדו של לוסיו שנמצא בכושר מצוין במשחקים האחרונים.

גם הקשר עלי חטיב לא ערך אתמול אימון מלא, אלא אימון ריצה בלבד, אבל בחדרה מקווים כי יעלה לשחק עם זריקה. אם לא תהיה ברירה וגם חטיב לא יוכל לפתוח, אז סלים עמאש יעלה בחלק הקדמי ובמרכז השדה ישחקו מוחמד אבו פאני, קווין טאפוקו וחסן אבו זייד. במרכז ההגנה ימשיכו לשחקן דויד מתיאוס וירין פרץ כאשר יעקב אבבה אומנם חזר לאימונים, אולם נראה כי עדיין יישב ביציע. גם אליאל פרץ סבל ממחלה, אבל צפוי להיות בסגל.

בינתיים במועדון שמחו לשמוע על זימונם של שלושה שחקני הקבוצה לצמד המשחקים של הנבחרת הצעירה. מאמן הנבחרת, מרקו בלבול, החליט להזמין את שוער המשנה עומר חנין, המגן יהב גורפינקל והקשר מוחמד אבו פאני. "אין ספק שאם השלושה לא היו מגיעים אלינו אז הם לא היו זוכים לדקות משחק ואצלנו הם פורחים ואנחנו גאים שהם מייצגים את חדרה ואת מדינת ישראל", אמרו במועדון.


אבו פאני. מושאלי מכבי חיפה זכו לדקות יקרות ולזימון לצעירה (אודי ציטיאט)

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, דיאא לבאבידי, דויד מתיאוס, ירין פרץ, יהב גורפינקל, קווין טאפוקו, מוחמד אבו פאני, חסן אבו זייד, עלי חטיב (סלים עמאש), דובב גבאי (פרדי פלומיין), לוסיו.

קרית שמונה: לוי גרסיה הפצוע מחוץ לסגל, שכר יפתח
אצל עירוני קרית שמונה, שנמצאת במומנטום טוב וצברה שבע נקודות בשלושת משחקי הליגה האחרונים שלה, המאמן חיים סילבס יחסר את החלוץ לוי גרסיה שנפצע בניצחון נגד בית"ר ירושלים וטרם התאושש. מוחמד שכר, שנכנס כמחליף, צפוי לקבל את חולצת ההרכב כאשר גם איסמעיל ריאן נמצא בתמונה.

בחלק האחורי מתלבט המאמן בין מערך שלושת הבלמים שהצליח בניצחון נגד בית"ר ובין הורדת בלם לספסל והוספת שחקן בחלק הקדמי. וובה בראון שסובל מפציעה בקרסול נמצא בספק למשחק. אורי מגבו שהחלים מפציעה ארוכה בשריר הירך האחורי צפוי להיכלל בסגל, לראשונה מאז פתיחת הליגה.

שכר. צפוי לקבל את חולצת ההרכב (ערן לוף)
שכר. צפוי לקבל את חולצת ההרכב (ערן לוף)

בצוות המקצועי הזהירו את השחקנים מפני החלק הקדמי של חדרה וביקשו מהשחקנים שלא להקל ראש בעולה החדשה, שמוליכה את הטבלה וצברה כבר 13 נקודות מתחילת העונה.

הרכב משוער: דזיוגאס ברטקוס, איאד אבו עביד, מרכוס דיניז, עידן נחמיאס, חורחה מורסיו (איסמעיל ריאן), חגי גולדנברג, עדן שמיר, סמואל בראון, מוחמד שכר, ואלון אחמדי, שמעון אבוחצירה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי