איביץ': "נשמח אם יהיו 11 שחקני מכבי בהרכב נבחרת ישראל"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | אודי ציטיאט

אחרי התיקו בדרבי ואיבוד המקום הראשון, מאמן הצהובים דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק המסקרן מחר (ראשון ב-21:00) מול בית"ר בטדי: "מקומו של אף שחקן בהרכב לא מובטח". דור פרץ התייחס לתחרות עם דן גלזר

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תעלה מחר (ראשון ב-21:00) לירושלים שם היא תפגוש את בית"ר במשחק המרכזי של המחזור ה-6 בליגת העל. הצהובים, שיגיעו לבירה מהמקום השני בטבלה בעקבות התיקו המאכזב בדרבי הגדול של תל אביב, קיימו הערב את מסיבת העיתונאים המסורתית. מיץ' גולדהאר, בעלי המועדון, נמצא בישראל ואף ביקר באימון הקבוצה. הוא ובני משפחתו יהיו ביציע בתקווה לראות את סגנית האלופה שבה למסלול הניצחונות.


המאמן ולדימיר איביץ' פתח את דבריו: "שיחקנו נגד הרבה קבוצות שמשחקות סגור וזה חלק מהחיים שלנו. אנחנו צריכים להתכונן לכך אם הם יחליטו לשחק בצורה כזו. זו החלטה שלהם כיצד לשחק ואנחנו צריכים להיות מוכנים. זה נורמלי. כבר שיחקנו נגד קבוצות שניסו להסתגר ואז לתקוף במתפרצות".


החלק הקדמי המהיר של בית"ר ירושלים: "אנחנו מכינים את עצמנו, מדברים הרבה ועובדים הרבה. יש דברים שצריך לשפר מהמשחק הקודם, זו המטרה שלנו. אם נכין משהו שונה או לא – את זה כבר תראו מחר".



"צ'יקו יכול להיות חשוב מאוד עבור מכבי בעתיד" (אודי ציטיאט)


בחירת ההרכב: "אני לא יודע מה אומרים בתקשורת. אני יודע מה ההרכב הראשון עבורי והשחקנים יודעים את זה. לאף אחד אין מקום מובטח בהרכב, זה ברור. כולם צריכים להילחם ולעבוד קשה כדי לקבל את המקום הזה. הכל תלוי בכיצד הם עובדים, בשחקנים של היריבה, הדרך בה אנחנו רוצים לשחק. זה נורמלי ולא איכפת לי מה הדעה של אחרים. אני יודע מה התפקיד שלי, אנחנו מנסים לתת 100 אחוז בכל משחק ולבחור את ההרכב המתאים". 


 

הנציגים הרבים בנבחרת ישראל: "אנחנו שמחים שיש שחקנים רבים של מכבי בנבחרת. אמרתי כבר בעבר שזה חשוב עבורנו. אם אפשר אז נשמח שיהיו גם 11 שחקנים של מכבי בהרכב. זה אומר שאנחנו עובדים נכון ושיש לנו שחקנים ראויים וטובים. אני מקווה שיהיו לנו עוד ועוד שחקנים בנבחרת". 



על צ'יקו אופואדו: "הוא שחקן עם מאפיינים שונים משל שחקנים אחרים בתפקיד הזה. הבאנו אותו כדי שיעזור לנו, הוא עובד קשה, מקצוען ומנסה לתת את הטוב ביותר בכל יום. הוא שחקן שיכול להיות חשוב מאוד עבורנו בעתיד".


לצד איביץ' התייצב הקשר דור פרץ: "מצפה לנו משחק קשה על נקודות חשובות. אני מתאמן ועובד חזק בשביל לשחקן. בית"ר קבוצה טובה שהתחזקה, היא יוצאת להתקפות מעבר בצורה טובה ואנחנו ננסה לסכל את זה. קשה לשחק מול קבוצות שמצופפות. להעביר ביקורת על שחקנים בקבוצה שלי זה לא רציני. הם לא יבואו לעשות לנו חיים קלים, אנחנו יודעים איך הם רוצים שהמשחק הזה יתפתח. דן גלזר נותן לי תחרות טובה על המקום שעוזרת לשנינו. אני מרגיש מצוין ומוכן לעשות עוד קפיצת מדרגה קדימה".

 
 

 "התחרות עושה טוב לשנינו" (אודי ציטיאט)


הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ,  אלי דסה, ז'איר אמאדור, שרן ייני, אנריק סבוריט, דור פרץ, דן גלזר, (אייל גולסה), דור מיכה, צ'יקו אופואדו (עומר אצילי), איתי שכט אלירן עטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי