צפו בתקציר: ניצחון בכורה לסכנין, 0:3 גדול על הפועל חיפה

מוחמד גאדיר חוגג עם עלי חטיב
מוחמד גאדיר | מאור אלקסלסי

גאדיר (26), אזולאי (51) ועוסמאן (66) הביסו את החבורה האפורה של ניר קלינגר, שלא מבין מה קרה לקבוצה שלו. הקבוצה מהמגזר עלתה זמנית למקום השביעי

(גודל טקסט)

זה לקח לה שישה מחזורים, אבל בני סכנין השיגה הערב (שבת) את הניצחון הראשון שלה לעונה. וזה בא בגדול עם 0:3 על הפועל חיפה.

זה התחיל כמו עוד משחק רגיל של סכנין העונה, ולא נראה שמשהו הולך להשתנות עד הדקה ה-26 אז מוחמד גאדיר התרומם נהדר להגבהה של פיראס מוגרבי ונגח פנימה. סכנין התעוררה מהיתרון שלה והתחילה לשלוט במשחק עד סוף המחצית. בתחילת המחצית השנייה נכנס אלי אלבז במקום נס זמיר, וספג קיראות בוז מהאוהדים שלו עצמו שעדיין זוכרים את העימות שלו עם אחד מהם במחזור הקודם.

זה בהחלט לא הועיל ליכולת של מחזיקת הגביע, שנראתה כבויה ולא הצליחה לחזור לעצמה במחצית השנייה. מוגרבי שוב ניצל את העובדה הזו כדי לחלוף על פני גולדברג עם הקפצה נהדרת ושלח קדימה את גאדיר שמסר לזגורי, משם הכדור הגיע לאזולאי שבעט פנימה (51) וקבע 0:2 לאורחת. סכנין המשיכה לעשות מה שהיא רוצה ונעזרה גם בלא מעט מזל, כשבדקה ה-66 עלי עוסמאן קיבל כדור – שוב, ממוגרבי – ובעט אותו חלש אבל איכשהו זה נכנס.

הפועל חיפה ממשיכה להיראות רע, וזה כבר משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון לקבוצה של ניר קלינגר שבשנה שעברה נראתה בדיוק ההפך. סכנין, לעומת זאת, עלתה בעקבות הניצחון ישר למקום השביעי, לפחות באופן זמני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי