ביקורת בנתניה: "אנחנו מחלקים גולים ליריבות, זה כמו רולטה"

צ'יבוטה
צ'יבוטה | אודי ציטיאט

במועדון מאוכזבים מה-3:1 לבני יהודה, דראפיץ: "אסור לקבל שערים כאלה, לא מסתכלים על המקום האחרון". ביקורת על טים הויבך: "מחכים לברנקו ורגוץ'". מחנה האימונים ייערך בסוף השבוע הבא. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

במכבי נתניה היו בטוחים במהלך השבוע שהניצחון מול מ.ס אשדוד יוציא אותם לדרך חדשה, אך אמש הבינו בקבוצה שהדרך עוד ארוכה לאחר שנכנעו 3:1 מול בני יהודה ונתקעו עמוק במקום האחרון.

הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, דווקא פתחה טוב וחזרה מפיגור, אך משחק ההגנה איכזב והקבוצה ספגה שערים לא מחויבים למציאות. "כנראה שעלה פה השתן לראש לכמה שחקנים", אמרו בקבוצה. "כל משחק אנחנו מקבלים גולים מיותרים. לא יכול להיות שכל משחק נחלק שני גולים ליריבה.זה כמו רולטה", הוסיפו. "לא יכול להיות שההגנה תראה ככה ונקבל גולים כאלה במתפרצות לבד מול השוער", אמר דראפיץ'. "שיחקנו קצת כמו קבוצה שחצנית. אסור לקבל שערים כאלה".

בנתניה ביקרו את הבלם טים הויבך, שמתקשה השנה להציג את אותה היכולת שהציג בחלקים גדולים מהעונה שעברה. "אנחנו צריכים לחכות לברנקו ולקוות שאיתו זה ייראה יותר טוב, אמרו שחקנים במועדון.


שקועים במקום האחרון בטבלה. דראפיץ' וברדה (אודי ציטיאט)

בנתניה ייצאו לפגרה מהמקום האחרון, אבל בקבוצה מדגישים שעדיין מדובר בסגל חדש שקיים רק שני משחקים. "לא יהיה קל להגיע לפלייאוף העליון העונה במצב הזה, אבל מצד שני זה אפשרי. אפשר להגיד שלפחות בתקופה האחרונה אנחנו משחקים כדורגל".

גם דראפיץ' דיבר על המצב בטבלה: "אנחנו לא מסתכלים על המקום האחרון. זו תחילת הליגה והיא עוד לא ברחה. צריך להסתכל על המשחק הבא ולשחק יותר טוב. הקבוצה הזאת תיתן עוד משחקים טובים העונה".

במטרה להתגבש, בנתניה ייצאו כאמור למחנה אימונים, כאשר מועד תחילתו יהיה כנראה הנראה ביום רביעי הבא והוא צפוי להיערך בין יומיים לשלושה. היעד צפוי להיות קיבוץ שניר שבצפון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי