רפואה: "בטוח שדגני וגוטליב יהיו הבלמים של הנבחרת"

קובי רפואה
קובי רפואה | עדי אבישי

אחרי שחילצו נקודה בדרבי, האדומים יארחו מחר (שני ב-20:30, בספורט4) את אשדוד. המאמן התייחס לקאיו: "לא בכושר משחק". הקפטן: "לא מתחרט על הפוסט, חושב שיש לי מקום בסגל". רז שלמה תורגל כבלם

(גודל טקסט)
אחרי ה-0:0 בנתניה בדרבי, הפועל תל אביב ערכה את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת המפגש מחר (שני ב-20:30, שידור ישיר בספורט4) באצטדיון המושבה מול מ.ס אשדוד. האדומים יגיעו למפגש עם שש נקודות מתוך 15 אפשריות ואחת פחות מהיריבה הדרומית. חניכיו של קובי רפואה ינסו לרשום ניצחון ליגה שני העונה שיכול להקפיץ אותם עד למקום הרביעי בטבלה.


קובי רפואה התייחס לאי זימונו של אוראל דגני לנבחרת ישראל: "גם דגני וגם גוטליב יהיו בנבחרת בהמשך. יש להם יכולות והם יוכיחו את עצמם. אני בטוח במאה אחוז ששניהם יהיו בנבחרת בהמשך ואני לא מתכוון להעביר ביקורת על אף אחד". 


 

המשחק מול אשדוד: "כל משחק הוא אח. התיקו מול מכבי לא היה הבלחה, הם הכי טובים בליגה ומחר יהיה סיפור אחר. התכוננו בהתאם אני מקווה שנשאיר את הנקודות בבית. רצינו לנצח גם בדרבי ואנחנו לא באופוריה מהתיקו. אנחנו מועדון מספיק גדול בשביל לנצח ולא חגגו את התיקו. הדרבי הוא היסטוריה והפנים קדימה לאשדוד. לא נזלזל באף קבוצה".


אי שיתופו של קאיו: "הוא עדיין לא בכושר משחק מלא ולקחתי את זה בחשבון לפני שהוא הצטרף. הוא עומד בתוכניות שלו ומשתפר גופנית מיום ליום. כמובן שהוא ישחק, נשתף אותו בהדרגה, אבל לפעמים צריך למצוא את הזמן הנכון. קאיו יהיה שחקן משמעותי בהפועל תל אביב".



מאמין בשחקניו. קובי רפואה (דני מרון)


סגנון המשחק ההגנתי בדרבי: "כמובן שאתה עובד עם שחקנים שמבינים עניין אתה יכול לשחק יותר נסוג, יש את זה ב-DNA של השחקנים. השחקנים שלי יודעים בדיוק מול מי אנחנו הולכים לשחק ובאיזו צורה".


אוראל דגני פתח והתייחס לפוסט שפרסם על אכזבתו מכך שלא זומן לסגל הנבחרת: "דיברו על מה שכתבתי קצת יותר מידי, אבל אני לא חושב שיש מישהו בנבחרת שיש לו משהו נגד הפועל תל אביב, אך אני לא מתחרט על כך שכתבתי שאני מאוכזב. כקפטן הפועל תל אביב אני חושב שיש לי מקום בנבחרת ישראל. אני אמשיך לעבוד קשה ואתן את כל הסיבות לזמן אותי בפעם הבאה"


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אני לא יכול וגם לא רוצה להסתיר את האכזבה שלי על כך שלא זומנתי לסגל נבחרת ישראל. אני רוצה לאחל הצלחה לאלה שכן זומנו ומחזיק אצבעות שיביאו כבוד וגאווה לדגל. אמשיך לעשות את מה שאני יודע הכי טוב על הדשא וכולי אמונה ותקווה שאהיה חלק מהנבחרת בפעם הבאה #אל_אל_ישראל

A post shared by Orel Dgani ⚽ (@orel_dgani) on



ההבדלים בין הדרבי למשחק מול אשדוד: "אנחנו צריכים להגיע בשיא המוטיבציה לכל משחק. נכון שהדרבי זה משהו שונה, אבל נגיד לאשדוד – שעושה לנו חיים קשים – וניתן את כל מה שיש לנו במטרה לנצח את המשחק הזה".


היכולת שלו מפתיחת העונה: "זה מעבר לפשוט מהלאומית לליגת העל. אין הבדל של רמה אחת, אלא של כמה. זהו, כבר שכחנו מהלאומית, אנחנו פה בליגת העל ורוצים להצליח".


התוצאות: "אנחנו עדיין לא במאה אחוז יכולת, אבל אני מאמין בקבוצה ובשחקנים. אנחנו קבוצה עם המון שחקנים די חדשים שמיום ליום מכירים אחד את השני טוב יותר ואני מאמין שנציג יכולת טובה יותר ונאגור יותר נקודות". 


 

על פי האימונים האחרונים מסתמן שקובי רפואה יציב את אוראל דגני בצד ימין של ההגנה על חשבונו של עידן כהן ובעמדת הבלם תורגל רז שלמה לצידו של אדי גוטליב.


 

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', אוראל דגני (עידן כהן), אדי גוטליב, רז שלמה, ניק לקס, שי אליאס, רמזי ספורי, אחמד עאבד, רועי זיקרי, עומר דמארי.




 "לא מתחרט, חושב שיש לי מקום בנבחרת ישראל (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי