במכבי פ"ת נרגעו: לידור כהן לא סובל מבקע בשרירי הבטן

לידור כהן, שיר צדק
לידור כהן, שיר צדק | דני מרון

תוצאות חיוביות לאולטרסאונד של הקשר, שצפוי להיות כשיר לסכנין. במועדון הסבירו: "סולומון עלה כשיר לב"ש". אלישע לוי לשחקנים באימון שלאחר המשחק: "הורדנו את הראש". אכזבה מהגישה של מרסיאל

(גודל טקסט)

לאחר קבלת ההודעה על הקרע בשריר הארבע ראשי ברגלו של הקשר מנור סולומון, שייעדר בין שלושה שבועות לחודש, במכבי פ"ת סיפרו כי הקשר עלה למשחק ביום שבת מול הפועל ב"ש כשיר לחלוטין (ורק פחד מעט מלעשות תנועות חדות). הפציעה בשריר הארבע ראשי נגרמה במהלך המשחק ובמועדון ציינו כי למרות הרצון לראות את סולומון חוזר מהר ומחלים מפגיעתו בקרסול, הטיפול הרפואי בו היה נכון.

מנגד, בפתח תקווה קיבלו בשורה טובה: בצילום האולטרסאונד שעבר הקשר לידור כהן אמש (ראשון), לא התגלו ממצאים מיוחדים והחשש לבקע ממנו סבל הקשר לפני שנתיים התבדה. לפי הממצאים, הקשר סובל מעומס ויקבל מנוחה באימונים הקרובים כאשר בקבוצה מאמינים שיהיה כשיר למשחק הליגה מול בני סכנין לאחר הפגרה.

עוד במלאבס, בקבוצה יצאו מאוכזבים מההפסד להפועל ב"ש, בעיקר בשל צורת המשחק והיכולת ההתקפית: "התוצאה קצת שיקרה. אם מסתכלים על הסטטיסטיקה, רואים שבעטנו יותר לשער והחזקנו בכדור לא פחות מהם. עשינו טעוית קשות מדי וחבל, כי היכול כמה שזה יישמע מצחיק לא הייתה רעה". גם המאמן אלישע לוי ערך אתמול באימון הבוקר שיחה קצרה עם חניכיו: "פתחתם טוב את המשחק אבל אז ירדנו ברמת המשחק ופשוט הורדנו את הראש. על הכל נדבר בשבוע הבא בווידאו לקראת סכנין".

עיקר האכזבה נובעת מהבלם ז'והאן מרסיאל ומהגישה שלו. בפ"ת מספרים על כך שהבלם הצרפתי נראה מעט כבוי, בעיקר באימוני הבוקר, אך עד המשחק בב"ש הוא ידע לעשות את ההפרדה במשחקים עצמם. "יש לו את כל הנתונים להיות בלם באנגליה, אבל כנראה בגלל הגישה הוא פה. עד המשחק בב"ש הוא ידע להוריד עומס באימונים אבל לבוא למשחק ולהיות טוב. אבל לא יכול להיות שהוא לא בא מוכן ככה למשחק בטרנר".

 מרסיאל. מאוכזבים מגישתו של הבלם (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי