אלאך סופג ביקורות: "לא רואים שינוי". סאן מנחם האריך חוזה

סאן מנחם
סאן מנחם | מכבי חיפה, רשמי

מעמדו של פרד רוטן כלל לא על הפרק וכך גם של המנהל הטכני שייפגש עם יעקב שחר בהמשך השבוע, אולם במועדון מבקרים: "ציפינו לשינויים בקבוצה וגם במחלקת הנוער". המגן חתם לשנתיים נוספות: "מאושר להמשיך בבית שלי"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ערכה אתמול (ראשון) אימון שחרור ובו בחר המאמן פרד רוטן שלא לשוחח עם השחקנים. המאמן נראה מאוכזב במיוחד, כאשר מצד אחד ישנו שיפור מסוים ביכולת הקבוצה, אבל מצד שני הדבר לא מתבטא בתוצאות והאוהדים מגבירים את כעסם משבוע לשבוע.

בחיפה ממשיכים להבהיר כי מעמדו של רוטן כלל לא על הפרק, אבל אין ספק שהמשחק הקרוב מול מכבי נתניה יהיה משמעותי עבור עתידו. פרט לביקורת המקצועית על המאמן במועדון גם לא חוסכים מאכזבתם מהמנהל הטכני מו אלאך – ההולנדי זכה להערכה רבה בקרב ראשי המועדון ועדיין מקבל גיבוי מלא, אך נראה כי הסבלנות גם לגביו פוקעת. "אלאך הגיע וביקש זמן כדי ללמוד את הקבוצה אבל ציפינו שאחרי הקיץ נראה שינויים מסוימים גם בקבוצה הבוגרת וגם במחלקת הנוער", אמרו במועדון, "הוא כבר שנה בישראל והשינוי כלל לא נראה באופק".

כפי שפרסמנו בתחילת השבוע הבעלים יעקב שחר יזמן לקראת סוף השבוע גם את אלאך וגם את רוטן לשיחה וישמע מהם על הפתרונות למצב הקיים. מכבי חיפה תחזור לאימונים ביום חמישי וגם הקפטן רמי גרשון ינסה לשוב לערוך אימונים מלאים. בנוסף, בקבוצה מקווים כי הקשר סיידובה סומא שעבר תוכנית מסודרת לקראת חזרתו לכושר מלא יגביר את קצב האימונים ויעמוד לרשותו של הצוות המקצועי במשחק הקרוב.


יצטרכו לספק הסברים ליעקב שחר השבוע. רוטן ואלאך (ערן לוף)

על אף התוצאות המאכזבות, אחד השחקנים שכן מציג יכולת טובה מפתיחת העונה הוא מגנה השמאלי של הקבוצה, סאן מנחם. הקבוצה הודיעה באתר הרשמי על הארכת חוזהו של השחקן שהגיע לקבוצה ב-2015 שבנתיים נוספות באמצעות סוכנו, ג'קי דהן. מנחם אמר לאחר החתימה: "אני שמח להמשיך לשחק במועדון הגדול בישראל, עם הקהל הטוב ביותר. יש לנו את כל התנאים להצליח ובסופו של דבר התוצאות יגיעו. חשוב לי להחזיר למועדון ולאוהדים על האמון הגדול שאני מקבל". מנכ"ל המועדון, אסף בן דב, אמר לאחר החתימה: "סאן מבחינתי הפך לשחקן בית. אנו רואים בו גם בעתיד כשחקן הקבוצה ונעשה הכל על מנת שהוא יצליח".

מלבד מנחם, גם טימו מוזי בן ה-17 חתם על חוזה חדש בקבוצה. מוזי, שנמנה כבר לפני שנה על סגל הקבוצה הבוגרת הגיע למועדון בגיל 12, משחק בעמדת הקשר השמאלי ואמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "אני שמח לחתום על החוזה במכבי ומודה על האמון הרב. זה יום חשוב ומרגש עבורי ואני אעשה הכל למען האוהדים שלנו".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי