איציק קורנפיין: "גיא לוזון מאמן טוב, צריך לתת לו עוד זמן"

גיא לוזון
גיא לוזון | ערן לוף

מנכ"ל בית"ר ירושלים לשעבר התראיין לתוכנית הספורט של רדיו 103FM ודיבר על מעמדו של המנג'ר: "כמו ששחקנים טועים לפעמים גם מאמנים טועים". בנוסף, התייחס למדיניות הרכש של חוגג: "הוא החתים את כל הבא ליד"

(גודל טקסט)

מנכ"ל הקבוצה לשעבר של בית"ר, איציק קורנפיין, התראיין הערב (שני) בתוכנית הספורט של רדיו 103FM ודיבר על התוצאות במשחקים האחרונים, מדיניות הרכש בקיץ, עתידו של גיא לוזון ועל מצוקת השוערים בנבחרת ישראל.

"אין ספק שמפלס הלחץ גבוה, גם המשחקים והמאמן מרגישים את זה", אמר קורנפיין: "אני לא מבין את האמירה של עידן ורד ש'ימי החסד נגמרו'. יש להם שבוע מנוחה בשל פגרת הנבחרות והם יכולים עוד להתחבר ולשלב את איבה ואת אולנארה שעתיד לחתום".

לגבי החתמתו של גורש: "ברור שאין פה השקפה לעתיד והביאו אותו מתוך לחץ כי ניצן פתח את העונה לא טוב. הרכש של בית"ר ירושלים העונה מתאפיין בכך שהחתימו את כל הבא ליד ולא הייתה באמת מטרה מקצועית, הרכש נעשה רק כדי להראות שהבעלים פעיל".


"משה חוגג החתים את כל הבא ליד" (דני מרון)

לגבי גיא לוזון: "צריך לתת ללוזון יותר זמן. קודם כל גיא לוזון מאמן טוב והמערכת צריכה לשדר פחות לחץ, והרעשים באים רק מבחוץ וצריך לסנן אותו. התפקיד של בעל הבית ושל היו"ר להרגיע הוא את המערכת ולא צריך להוסיף לחץ מבפנים. אבל גם אם לא צריך לפטר את המאמן בסופו של דבר הוא האחראי, וכמו ששחקנים עושים טעויות גם מאמנים עושים טעויות".

השינויים שהקבוצה צריכה לעשות: "מבחינת רכש אין יותר מידי מה לעשות, השינויים צריכים להיות טקטיים יותר כי הרמה הטקטית לא טובה. צריך לרוץ עם הרכב אחד ולתת לו יציבות, זה בסדר להחליף שחקן אחד או שניים אבל צריך איזשהו בסיס שיישאר לארוך העונה".

על מצוקת השוערים בנבחרת: "נקודה בעייתית מאוד, גם הרוש וחיימוב לא נמצאים בכושר משחק. אבל זה מה שיש לנו וצריך לתת להם את ההזדמנויות".


"לגיא לוזון מגיע יותר זמן" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי