מילבסקי: "ג'ראפי ראוי להיות בנבחרת, אין לי ספק שיוזמן"

יואב ג'ראפי
יואב ג'ראפי | עדי אבישי

במ.ס אשדוד מרוצים מהנקודה שליקטו מול הפועל ת"א (0:0), משחק שבמהלכו נבעטו לעבר השוער 32 כדורים: "מגיע לי להיות בסגל", סיפר. המאמן השאיר את בן רייכרט מחוץ לסגל מסיבות מקצועיות. המו"מ עם מויאל נמשך

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

שבוע לא קל עבר על מ.ס. אשדוד בצל פרשת יצחק אספה וההפסד הביתי במחזור הקודם 4:1 למכבי נתניה, אבל תוצאת התיקו 0:0 אתמול (שני) נגד הפועל תל אביב הובילה לסיפוק במועדון. המאמן בובי מילבסקי הודה בסיום: "אשדוד היא מהקבוצות הצעירות בליגה ולוקח זמן להתחבר. היו לנו ימים לא פשוטים סביב פרשת יצחק אספה וההפסד למכבי נתניה. אני גאה בקבוצה שלי שבאה להילחם על הנקודות ולא היה קל נגד הפועל תל אביב , הנקודה מאוד חשובה להמשך הדרך שלנו".

מילבסקי גם החמיא לשוער יואב ג'ראפי, שהצליח "לנעול" את השער ועל אף 32 ניסיונות הבקעה הצליח לשמור על רשת נקייה: "ג'ראפי היה מצוין ולא אפשר לכדור להיכנס לרשת. ג'ראפי ראוי להיות שוער נבחרת ישראל ויהיה מוזמן בהמשך לסגל של הנבחרת הלאומית, אין לי ספק", הוסיף המאמן.

גם ג'ראפי התראיין אחרי המשחק וסיפר: "אין שחקן שלא חולם ורוצה להיות בנבחרת ישראל וכך אני גם שואף. אני מקווה שהמאמן הלאומי יראה אותי ויחליט בהתכנסות הבאה להזמין אותי ואני חושב שאני ראוי. השוער שהוא ההשראה שלי הוא אופיר מרציאנו, ממנו למדתי המון ורוצה כמוהו להגיע למועדון באירופה ולנבחרת".


32 בעיטות לעברו ואף לא כדור אחד שחדר לרשת. ג'ראפי (עדי אבישי)

על תוצאת התיקו נגד הפועל תל אביב אמר ג'ראפי: "היה משחק קשה ביותר מול קבוצה שהקהל דחף אותה ללא הפסקה. זה היה משחק בו כול שחקן שלנו נתן יותר ממאה אחוז במשחק ההגנה כדי שלא נספוג גול. המצב של אשדוד בטבלה לא מדאיג, בשנים האחרונות לא פתחנו כמו השנה ואנחנו נתחבר בהמשך".

כידוע, בקבוצה מתנהל מו"מ להחתמתו של הקשר קובי מויאל המחזיק בכרטיס חופשי ויכול לחתום לאלתר. בקבוצה מבהירים כי ההחלטה הסופית תתקבל בתוך מספר ימים. המאמן בובי מילבסקי החליט שלא לרשום למשחק את בן רייכרט המאכזב מקצועית. לראשונה העונה במשחקי הליגה פתח בהרכב דור גלילי. במחזור הבא לאחר פגרת הנבחרת הלאומית תארח אשדוד את בית"ר ירושלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי