בסכנין בטוחים: "מקרה ראדי מאחורינו, הוא תרם ויתרום"

מהראן ראדי
מהראן ראדי | דני מרון

במועדון הסבירו כי הקשר קיבל בהגנה את הורדתו לספסל בניצחון על הפועל חיפה: "היה ונשאר אחד השחקנים החשובים". גאדיר, עותמאן, מוגרבי, אזולאי ופלאח זכו למנוחה

(גודל טקסט)

בני סכנין חזרה אתמול (שני) לאימונים לאחר הניצחון בשבת על הפועל חיפה שהביא ללא מעט אופטימיות בקרב אנשי המועדון. בקבוצה מהמגזר הסבירו כי הניצחון הראשון של העונה שחרר לא מעט אוויר ולחץ הן בצוות המקצועי והן בצוות הניהולי.

באימון הראשון שלאחר הניצחון, המאמן בני בן זקן בחר שלא לערוך אסיפה כאשר חלק גדול מהשחקנים אף זכו למנוחה, ביניהם המגן עלי עותמאן, הבלם סארי פלאח ושחקני ההתקפה מוחמד גאדיר, פיראס מוגרבי ושלומי אזולאי. בצוות המקצועי תכננו לערוך משחק אימון לאור העובדה שהגיעה פגרת נבחרות וספת, אך טרם מצאו יריבה ראויה ונראה כי בן זקן יעדיף לערוך אימונים ובסוף השבוע ישתחררו השחקנים לחופשה קצרה.

הסיפור המשמעותי, פרט לניצחון בשבת, היה ספסולו של הקשר מהראן ראדי שכלל לא שותף במשחק מול הפועל חיפה. בסכנין אמרו הבוקר: "מקרה ראדי כבר מאחורינו. מהראן תרם לנו מתחילת העונה והוא עוד יתרום במהלך העונה כולה. הוא היה ונשאר אחד השחקנים המשמעותיים והחשובים שלנו".


מוחמד גאדיר חוגג. יזכה למנוחה גם בסוף השבוע (מאור אלקסלסי)

שחקן נוסף שנראה כי חזר לרוטציה באופן מלא הוא הקשר ישראל זגורי, שהיה מחוץ לסגל בחמשת המחזורים הראשונים ודווקא מול חיפה פתח בהרכב והיה מהטובים בשחקני סכנין. במועדון עדיין בוחנים אופציות לחיזוק בעמדת המגן השמאלי, אבל ציינו כי זה יקרה רק אם הצוות המקצועי ימצא את השחקן המתאים ולא יובא שחקן בכל מחיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי