"אין שום קשר בין הארכת החוזה לסאן מנחם למעמדו של רמי גרשון"

רמי גרשון
רמי גרשון | עדי אבישי

במכבי חיפה מגוננים על הקפטן שמאז שנפצע איבד את מקומו ואמרו על מי שתפס את העמדה: "המועדון חושב לטווח ארוך והחלטנו להחתימו". אוהדים גיחכו: "מוזר שסומא לא משחק כי הוא לא בכושר, אבל זומן לנבחרת"

(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה זכו למנוחה של מספר ימים וצפויים לחזור לאימונים ביום חמישי בבוקר כדי לפתוח בהכנות למשחק הבית מול מכבי נתניה. אחרי ארבעה מחזורים רצופים ללא ניצחון, מבינים במועדון כי רק תוצאה טובה תרגיע את הרוחות כנגד הצוות המקצועי – כשהביקורת הגיעה לשיא אחרי התיקו במחזור האחרון מול הפועל רעננה.

מכבי חיפה תתאמן בימים הבאים ללא שחקני הנבחרות השונות וביניהם הקשר הגינאי סיידובה סומא, שעל אף דקות מועטות מאז הגיע ארצה זומן למשחק נבחרת גינאה ביום שישי מול רואנדה וישוב ארצה בשבוע הבא. בקרב האוהדים גיחכו השבוע ואמר: "מוזר שאומרים שסומא לא משחק בחיפה כי אינו כשיר, אבל זומן למשחק הנבחרת". במועדון הסבירו כי סומא נמצא בשלבים האחרונים של התוכנית שנבתנה עבורו עם הגעתו ולכן הוא כבר היה על הספסל בשבת ולא מן הנמנע שיזכה לדקות משחק רבות מול מכבי נתניה.

במקביל, במכבי חיפה הביעו אתמול שביעות רצון מהחתמתם של טימוטי מוזי וסאן מנחם על חוזים חדשים, כאשר האחרון אף הפך לשחקן הרכב לגיטימי במשחקים האחרונים. מי שפתח את העונה בעמדת המגן השמאלי הוא הקפטן רמי גרשון, שנפצע ומאז אינו מצליח לשוב להרכב ואף נדחק אל מחוץ לסגל. בקבוצה הבהירו הבוקר כי אין כל קשר בין החתמתו של מנחם למעמדו של גרשון. "רמי גרשון הוא שחקן חשוב כמו סאן מנחם וכל שחקן אחר. אנחנו חושבים לטווח ארוך ומי שהמועדון מחליט להחתימו, יחתום. מצד שני רק הצוות המקצועי של הקבוצה יחליט מי יפתח בהרכב או יהיה בסגל בכל משחק".


סיידובה סומא. לנבחרתו הוא זומן (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי