ג'ראפי: "אני יכול להיות בנבחרת, אולי המאמן לא ראה אותי"

יואב ג'ראפי
יואב ג'ראפי | עדי אבישי

שוער מ.ס. אשדוד שהצטיין במשחק נגד הפועל ת"א התראיין לתכנית הספורט של 103FM ודיבר על הרצון להיות חלק מהסגל הלאומי: "הגשמת חלום עבורי". פרשת יצחק אספה: "הוא עובר ימים לא קלים". וגם: ההצעה מכבי ת"א

(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד חילצה אתמול (שני) נקודה עם 0:0 מול הפועל תל אביב, זאת בעיקר בזכות יכולת טובה של שוער הקבוצה, יואב ג'ראפי. הערב הוא התראיין לתכנית הספורט של רדיו 103FM ודיבר על אי זימונו לנבחרת ישראל, ההתעניינות הקיץ ממכבי ת"א, השפעתו של ג'קי בן זקן וגם התייחס לימים הקשים שעוברים על יצחק אספה.

ג'ראפי פתח את דבריו: "היה אתמול משחק מאוד קשה מנטלית ופיזית וההגנה נתנה מאה אחוז. וכולם נלחמו על המגרש. יש תקשורת טובה בחולייההאחורית, ואני חושב שאנחנו ברמה טובה, יש לציין שבחמשת המשחקים ששיחקתי סיימתי שלוש פעמים עם שער נקי". 

נבחרת ישראל: "אני מאוד רוצה שיספרו אותי אפילו רק כדי להיות באימונים, זו הגשמת חלום עבורי. אני חושב שאני יכול להיות חלק מהסגל הנוכחי, אבל יש מאמן חדש ואולי הוא עדיין לא ראה אותי".

ההשפעה של בלגויה מילבסקי: "הוא משרה אווירה חיובית ונותן המון ביטחון לשחקנים נצעירים. הוא בעד חופש יצירתי והוא מאפשר לנו לשחק כדורגל חיובי. פתחנו את העונה עם סגל די חסר וייקח זמן עד שנתחבר".


בלגויה מילבסקי נותן ביטחון לשחקנים הצעירים (לירון מולדובן)

ההתעניינות ממכבי ת"א: "אני כרגע באשדוד ואני מאוד נהנה בקבוצה ויש לי עוד חוזה לשלוש שנים בקבוצה, אבל אני רוצה להתקדם ולהראות מה אני שווה בקבוצה גדולה. נכון שהייתה הצעה ממכבי תל אביב, אך בסופו של דבר העסקה לא יצאה לפועל".

פרשת יצחק אספה: "ביקרנו אותו, הוא חווה חוויה לא נעימה במעצר והוא עובר ימים לא קלים, באנו לחזק אותו".

ההשפעה של ג'קי בן זקן: "הוא משפיע לטובה, הוא איש מאוד חשוב למערכת, כולנו משחקים עבורו כי הוא עוזר לשחקנים בכל צורה מהדברים הכי קטנים וחשוב שהוא נמצא איתנו".


יצחקה אספה. "עובר ימים לא קלים" (אבשלום שושני)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי