עותמאן וגאדיר יהיו כשירים בראשון מול מכבי פ"ת

עלי עותמאן
עלי עותמאן | אודי ציטיאט

המגן והחלוץ שבו לאימוני בני סכנין, אחרי שקיבלו מנוחה של שבוע בשל פציעות שסחבו מהמשחק מול הפועל חיפה. במועדון מקווים להמשיך את ההצלחה מול המלאבס. אייהב שאמי נעדר מהאימון בגלל סיבות אישיות

(גודל טקסט)

בני סכנין חזרה היום (ראשון) לאימוניה לאחר יומיים של חופשה בסוף השבוע ובמועדון מקווים להמשך ההצלחה גם ביום ראשון הבא מול מכבי פתח תקווה. הקבוצה חזרה לאימונים בסגל כמעט מלא פרט לשוער מחמוד קנדיל שנמצא עם נבחרת ישראל וללא המגן אייהב שאמי שנעדר מהאימון בגלל סיבות אישיות. 

המגן עלי עותמאן והחלוץ מוחמד גאדיר שלא התאמנו במהלך שבוע שעבר בגלל כאבים מהמשחק מול הפועל חיפה ערכו הבוקר אימון מלא ונראה כי השניים יהיו כשירים למשחק הבא. "היה קצת חשש בעיקר מהפציעה של עותמאן שהרגיש כאבים ברגל שלו אבל אנחנו שמחים שהוא חזר לעצמו, בנוסף לכך גם גאדיר מתחיל לחזור לעצמו" אמרו בסכנין.

מהראן ראדי ממשיך להתאמן רגיל ולא מן הנמנע כי יחזור להרכב מול פתח תקווה. במועדון מהמגזר החמיאו לקשר שלמרות שהודח מההרכב ואף לא עלה כמחליף בכך שהוא ממשיך להתאמן כהרגלו ואף נראה מחויך גם בשיחות עם בן זקן. "ראדי מקצוען ומנהיג בלתי רגיל ומבין שיש החלטות שונות של הצוות המקצועי והוא צריך לקבל את זה. הוא עדיין המנהיג שלנו" אמרו במועדון. בשלב זה הוחלט שלא לחזק את הקבוצה במגן שמאלי נוסף והנושא ייבדק שוב לקראת מועד ההעברות בחודש ינואר.

מהראן ראדי עשוי לחזור להרכב מול מכבי פ"ת (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי