קאיו בתמונת ההרכב, שחקנים בהפועל ת"א: "הוא נראה טוב"

קאיו עם פייסל מוליץ'
קאיו עם פייסל מוליץ' | עדי אבישי

הברזילאי שהגיע ממכבי חיפה עשוי לפתוח בשבת מול בני יהודה, אחרת צפוי לעלות מהספסל וייתכן שיפתח לראשונה מול האקסית במחזור שלאחר מכן. עומר דמארי חזר לאימונים מלאים, החלטה לגביו תתקבל בסוף השבוע

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב ממשכים בהכנות למשחק בשבת נגד בני יהודה לאחר ארבע תוצאות תיקו ברציפות ושלושה משחקים בהם לא כבשה, ולמשחק הראשון שאחרי הפגרה היא תגיע נטולת רוג'ר ברנרדו ששוחרר מהמועדון כפי שפורסם לראשונה בספורט1 וללא אדי גוטליב הפצוע שייעדר כחודש.

מי שכן צפוי לזכות לדקות הוא הקשר הברזילאי קאיו שהגיע ממכבי חיפה ולטענת גורמים במועדון מצטיין באימונים ואף מועמד לפתוח בהרכב בשבת. גם שחקנים בקבוצה מספרים כי הברזילאי נראה מאוד טוב וכי ביכולתו לפתוח בהרכב לאחר חודש של אימוני חזרה לכושר.

ההחלטה של הצוות המקצועי בראשות קובי רפואה תתקבל רק לאחר האימון המסכם ביום שישי ותלויה במצבו של הקפטן עומר דמארי, המקיים אימונים מלאים לאחר הפגיעה בברכו. בהפועל תל אביב טוענים שאם קאיו לא יפתח בהרכב נגד בני יהודה הוא ייכלל בו במשחק שאחריו נגד מכבי חיפה באצטדיון המושבה. בעקבות הפציעה של אדי גוטליב ישוב אוראל דגני לעמדת הבלם וישחק לצדו של רז שלמה.

בהפועל תל אביב גם רוצים לתת דקות משחק לקשר מגאנה עמנואל בואטנג ואפשר שיתחיל להיות משולב במשחקי הקבוצה לאחר פגרת הנבחרת הלאומית בנובמבר.


עומר דמארי. שב לאימונים מלאים (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי