שחקני בית"ר ירושלים במפגש פסגה מרגש

שחקני בית"ר ירושלים עם פסקל ברקוביץ'
שחקני בית"ר ירושלים עם פסקל ברקוביץ' | אינסטגרם

הבעלים משה חוגג הבין שנועלת הטבלה צריכה חיזוק למצב הרוח והחליט לדאוג לצד המנטלי ולגבש את שחקניו בערב שכלל מפגש מעורר השראה עם פסקל ברקוביץ', ארוחה וכמובן קריוקי, במהלכו גם אולנארה עלה על השולחן ורקד

(גודל טקסט)
אחרי ההפסד האחרון למכבי תל אביב לפני עשרה ימי ורגע לפני שהם פוגשים את מ.ס. אשדוד, שחקני בית"ר ירושלים ואנשי הנהלת המועדון יצאו ביוזמתו של הבעלים משה חוגג אמש (שלישי) לשבור שגרה. הבעלים החדש הבין שבשביל תוצאות טובות חשוב לא פחות לדאוג לצד המנטלי ולגיבוש, ולכן הזמין את חניכיו לערב גיבוש במסעדת "וואו" בשכונת משכנות שאננים בירושלים.


לאחר הארוחה זכו אנשי המועדון והשחקנים ליהנות מהרצאתה של פסקל ברקוביץ', ספורטאית פראלימפית שייצגה את ישראל בשלושה משחקים אולימפיים בשלושה מקצועות שונים. פסקל מתפקדת באופן מרשים ומרגש ללא שתי רגליה, אותן איבדה בתאונה בצרפת, ארץ הולדתה, כשהייתה בת 17. המסר שהעבירה לשחקני בית"ר בהרצאתה היה: אין דבר כזה שאין דבר כזה. לא לוותר לעולם, ואף פעם לא לוותר בדרך להגשים יעדים, מטרות וחלומות.


המסר הנהדר חדר ישירות ללבם של השחקנים ששיתפו תמונות עם ברקוביץ' שהיוותה עבורם השראה גדולה. "אלופה כנגד כל הסיכויים", כתב מאור בוזגלו. "פשוט השראה לכל אחד ואחת", הוסיף דוד קלטינס. "סיפור חיים מטורף ועוצמתי", סיכם עידן ורד.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

פסקל ברקוביץ אלופה אמיתית השראה לכולנו סיפור חיים מטורף ועוצמתי..

A post shared by Idan Vered (@idanvered_8) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

____ שחקני הקבוצה ואנשי הנהלת המועדון יצאו ביוזמתו של הבעלים משה חוגג, לשבור שגרה והוזמנו לערב גיבוש במסעדת "טורו" בשכונת משכנות שאננים בירושלים. לאחר הארוחה זכו אנשי המועדון והשחקנים להרצאה של פסקל ברקוביץ' – ספורטאית פראלימפית אשר ייצגה את המדינה בשלושה משחקים אולימפיים בשלושה מקצועות שונים. פסקל מתפקדת באופן מרשים ומרגש ללא שתי רגליה, אותם איבדה בתאונה בצרפת כשהייתה בת 17. המסר הנפלא מההרצאה הוא: אין דבר כזה שאין דבר כזה! לא לוותר לעולם ואף פעם לא לוותר בדרך להגשים יעדים, מטרות וחלומות. @pascalebercovitch

A post shared by Beitar Jerusalem F.C Official (@fcbeitar) on



על הקינוח של הערב היו אחראים השחקנים שפצחו בקריוקי. שמות של זמרים מוכשרים כמו אופיר קריאף ולירוי צעירי שחזקים מאד בז'אנר הדגימו את יכולת הזמרה שלהם ואפילו זכו להופעת אורח של חלוץ הרכש הניגרי החדש, ארון אולנארה שהפגין את יכולת השירה שלו כשהוא עומד על השולחן. מה שבטוח שאנרגיות טובות בבירה, יש.



ולקינוח, קריוקי כמו שיודעים לעשות בבית"ר. ערן לוי מפרגן לצעירי



גם קריאף ידוע כזמר קריוקי ותיק



ההפתעה של הערב. ארון אולנארה במופע יחיד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי