במכבי נתניה מתלבטים אם לסכן את גיא מלמד מול מכבי חיפה

גיא מלמד, שובל גוזלן
גיא מלמד, שובל גוזלן | דני מרון

החלוץ סובל מכאבים בגיד ובקבוצה חוששים מהחמרה. היהלומים יצאו למחנה אימונים בקיבוץ שניר ומחר צפוי לקבוצה חצי יום גיבוש: "צריך לעבוד על החיבור, המשחק בשני יגדיר לאן העונה הזאת הולכת"

(גודל טקסט)

מכבי נתניה יצאה הבוקר (רביעי) למחנה אימונים בקיבוץ שניר שבצפון, במהלכו הקבוצה תנסה להתגבש מחדש וליצור חיבור בין השחקנים שהמשיכו מהעונה שעברה לבין אלו שהצטרפו על סף סגירת חלון ההעברות.

היהלומים יקיימו שני אימונים ביום במגרש האימונים של קריית שמונה והם צפויים לחזור למרכז ביום שישי בצהריים. גם על החלק החברתי עובדים בקבוצה, כשמחר צפויים השחקנים לצאת לשייט קיאקים בקיבוץ כפר בלום הסמוך.

"לא שיחקנו רע מול בני יהודה, אבל צריך לעבוד פה עוד על החיבור. נצטרך לבוא מוכנים למשחק מול מכבי חיפה, כי זה המפגש שיגדיר לאן פנינו מועדות השנה", אמרו במועדון.


במועדון חוששים שהפציעה תחמיר. גיא מלמד (דני מרון)

מי שצפוי לשוב להרכב הפותח הוא ברנקו ורגוץ', כשלצוות המאמנים התלבטות מי מבין השניים – דודי תירם או טים הויבך יפנה את מקומו, אך נראה שהגרמני הוא זה שיזכה להמשיך ב-11.

הבשורה המדאיגה מגיעה מכיוונו של החלוץ גיא מלמד, שסובל מכאבים בגיד אכילס עוד מהמשחק מול בני יהודה ועובר סדרת טיפולים. בצוות המקצועי מתלבטים אם לסכן את החלוץ, שכן אם ישחק פציעתו אף עלולה להחמיר.

בקבוצה נרשמה שביעות רצון מהבישול של החלוץ פאטוש בצ'יראי במשחק של מונטנגרו בתחילת השבוע במסגרת ליגת האומות האומות, זאת לאחר שנכנס כמחליף לקראת הסיום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי