יוסי אבוקסיס: "להפועל ת"א יש שחקנים טובים בחלק ההתקפי"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

מאמן בני יהודה נערך למפגש מול האדומים (שבת, 19:15, ישיר בספורט4) ומדגיש כי מדובר ביריבה קשה למרות שלא כבשה במחזורים האחרונים: "המשחק שלהם נגד אשדוד, היה הכי חד סיטרי שראיתי בשנים האחרונות"

(גודל טקסט)

בני יהודה, ערכה הבוקר (חמישי) את האימון הטקטי המסכם, לקראת משחק הדרבי הקטן, בו תארח הקבוצה, את הפועל תל אביב (שבת 19:15, שידור ישיר בספורט4). הזהובים מגיעים במומנטום טוב מאוד, עם שני ניצחונות רצופים לפני הפגרה, שהזניקו אותם לחלק העליון של הטבלה.

"אם הפגרה עשתה לנו טוב או רע, את זה נדע אחרי המשחק", אמר המאמן יוסי אבוקסיס, לקראת הדרבי נגד האדומים. "היו לנו כמה שחקנים שמשכו פציעות ועייפות, אז בקטע הזה זה היה טוב. אז משחקים עם מעט שחקנים יחסית, עד עכשיו מפתיחת העונה ואותם שחקנים שיחקו כמעט את כל המשחקים כולל גביע הטוטו וחלק הרגישו קצת עומס. למרות שאנחנו בפתיחת העונה, אין לנו הרבה רוטציות. מבחינת שני הניצחונות הרצופים, אז זה נכון שאחרי שני ניצחונות, אתה לא רוצה להפסיק ורק רוצה להמשיך, אבל אני חושב שהעובדה שקרלוס קוויאר שהיה פצוע וקיבל זמן מנוחה ועוד כמה שחקנים, כן עשתה לנו טוב, אבל רק אחרי המשחק נדע אם זה טוב או רע".

על מאזן הכוחות בין הקבוצות הוסיף המאמן: "כשמסתכלים על ההרכב של הפועל תל אביב, אז רואים שחקנים טובים, בעיקר בחלק ההתקפי, שכל אחד הוא שחקן ברמה טובה מאוד, שחקנים שבליגה עושים דברים יפים מאוד. אנחנו נצטרך להיות מאוד ערוכים להפועל תל אביב, ואני חושב שזו קבוצה טובה עם הרבה שחקנים טובים ונצטרך לבוא ולהיות במיטבנו".


"להפועל תל אביב יש שחקנים טובים בחלק ההתקפי" (אודי ציטיאט)

על כך שהיריבה לא כבשה בשלושת משחקיה האחרונים: "למרות שהפועל תל אביב לא כבשה במשחקים האחרונים, זה לא אומר כלום, כי הם בסך הכל החמיצו, אבל הגיעו להרבה מאוד מצבים. אם הם לא היו מגיעים למצבים, זה היה משהו אחר. ראיתי את המשחק האחרון שלהם נגד אשדוד, זה היה משחק הכי חד סיטרי שראיתי בשנים האחרונות בכדורגל, עם מצבים של חוסר מזל ויום גדול של יואב ג'ראפי. נצטרך למנוע מהפועל להגיע למצבים, כי גם בדרבי הם הגיעו למצבים. בסך הכל נצטרך להיות במשחק הגנה טוב שלנו, כי החלק ההתקפי שלהם הוא מאוד חזק".

על המפגש שלו מול האקסית: "תמיד המשחקים מול הפועל, או מול הקבוצות ששיחקתי בהן, או קבוצות שאימנתי בהן, זה משהו מיוחד, אבל עבר באמת המון זמן ואני נמצא כבר הרבה זמן במקומות אחרים והזמן עושה את שלו".


יוסי אבוקסיס. "תמיד המשחקים מול הפועל תל אביב הם משהו מיוחד עבורי" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי