אז'ובל עשוי לחזור להרכב, כץ שוחח גם עם השחקנים הישראלים

בן אז'ובל
בן אז'ובל | ערן לוף

בהפועל חיפה מקווים לצאת לדרך חדשה מול קריית שמונה, קלינגר טרם תרגל הרכב למשחק. אבוחצירה וגרסיה יחסרו אצל סילבס, שכר וריאן יפתחו בחוד

(גודל טקסט)
דריכות גדולה בהפועל חיפה לקראת המשחק נגד עירוני קריית שמונה מחר (שבת). מצד אחד, במועדון יודעים כי מדובר באחד ממגרשי החוץ הקשים בליגה, אבל מאידך גם מודעים כי אין מקום להפסד נוסף במיוחד לאור התבוסה הכואבת במחזור שעבר מול בני סכנין.


במהלך פגרת הנבחרת ניסה ניר קלינגר לייצב את השחקנים הן מבחינה מקצועית והן מבחינה מנטאלית ובחיפה מקווים לצאת לדרך חדשה כבר במשחק הקרוב. למרות ההצהרות של המאמן לפני שבועיים כי הוא מתכוון לבצע מספר זעזועים, נראה כי בכל מקרה יינתן צ'אנס נוסף להרכב שרץ בשבועות האחרונים. ריקי מיטרבסקי צפוי לפתוח בהגנה על חשבונו של ניסו קפילוטו הפצוע לצדו של גבריאל תמאש, כאשר שון גולדברג ודור מלול יפתחו באגפים. ההתלבטות הגדולה של קלינגר היא בקישור שם לא מעט שחקנים מתחרים על מקום בהרכב. ראסמוס סטויטדט עשוי לחזור להרכב וקיימת התלבטות בין גילי ורמוט למקסים פלקושצנקו.


בהתקפה, נראה שבן אז'ובל יקבל את הקרדיט במקום של תנסיס פאפאזוגלו. הבעלים יואב כץ ממשיך במסע השיחות שלו מאז שהגיע לישראל ולאחר ששלשום שוחח עם השחקנים הזרים באופן פרטני אתמול ערכה הקבוצה ארוחת גיבוש ושם הוא שוחח עם השחקנים הישראלים שהבטיחו לו שינוי מהותי הן ביכולת הקבוצה והן בתוצאות. הקשר המולדובי ראדו גינסארי אמר: "אנחנו מודעים לכך שאנחנו בתקופה לא טובה, בעיקר בכל מה שקשור לתוצאות. אנחנו רוצים למצוא את הפיתרון ונמצא אותו". הקשר גם התייחס להגעתו של הבעלים לישראל ואמר: "אני שמח שהוא כאן. כולנו משפחה גדולה".


אז'ובל. יעלה בהרכב במקום פאפאזוגלו? (ערן לוף)
אז'ובל. יעלה בהרכב במקום פאפאזוגלו? (ערן לוף)


הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, דור מלול, גבריאל תמאש, ריקי מיטרבסקי, שון גולדברג, גל אראל, ראדו גינסארי, רסמוס סטויטדט, נס זמיר, גילי ורמוט (מקסים פלקושצנקו), בן אז'ובל.


מכת פציעות בקרית שמונה, שוער הנוער ייכלל בסגל
המארחת תנסה לשוב למסלול הניצחונות, אחרי ההפסד להפועל חדרה במחזור שעבר. המאמן, חיים סילבס, יאלץ להסתדר עם מכת פציעות שפקדה את הקבוצה, כאשר מלבד שמעון אבוחצירה שייעדר לפחות חודש, יחסר המאמן גם את החלוץ לוי גרסיה שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי וגם את שוער המשנה הפצוע גד עמוס. דניאל בייניש שוער קבוצת הנוער, יכלל לראשונה בסגל וישמש כשוער שני לדזיוגאס ברקטוס הליטאי.


סילבס תירגל מספר מערכים ועדיין מתלבט אם לפתוח עם שניים או שלושה בלמים במרכז ההגנה. בחלק הקדמי, ובהיעדרם של אבוחצירה וגרסיה, צפויים איסמעיל ריאן ומוחמד שכר לקבל את חולצת ההרכב.



סילבס. יגיע למשחק עם סגל קצר (ערן לוף)


"הליגה הזו מוכיחה לנו שהיא שוויונית מאוד וכל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה", אמר סילבס לקראת המשחק. "יחסי הכוחות שווים ואין יתרון לאף קבוצה, בטח מול קבוצה כמו הפועל חיפה, שמורכבת משחקנים שזכו בגביע וחוו הצלחה גדולה בעת האחרונה. אנחנו מגיעים הביתה ובבית שלנו העונה אנחנו יודעים להפוך אותו למבצר וזה מה שאנחנו רוצים להמשיך ולעשות. הפועל חיפה קבוצה טובה ואנחנו מתכוננים למשחק לא פשוט, אבל יהיה גם לא פשוט להם. אנחנו מגיעים כדי לקחת נקודות".


הרכב משוער: דזיוגאס ברטקוס, מרכוס דיניז, חורחה מורסיו, עידן נחמיאס, איאד אבו עביד, סמואל בראון, עדן שמיר, עומר לקאו, יאלון אחמדי, איסמעיל ריאן, מוחמד שכר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי