מילבסקי: "ראיתי קבוצה ממושמעת וטקטית, התוצאה משקפת"

בלגויה מילבסקי
בלגויה מילבסקי | דני מרון

מאמן מ.ס. אשדוד היה מרוצה לאחר ה-1:1 נגד בית"ר ירושלים, אבל גם אמר: "כדי לנצח חסר ביטחון בסיום המהלכים". על קינדה שכבש: "שמח שהוא מתקדם. איתו ההרכב יותר התקפי". בקבוצה טוענים שג'רפי ראוי לסגל הנבחרת

(גודל טקסט)

במ.ס. אשדוד קיבלו ברגשות מעורבים את תוצאת התיקו 1:1 בבית נגד בית"ר ירושלים אתמול (ראשון). המאמן המקדוני בובי מילבסקי נשמע בסיום מרוצה מהנקודה שנאספה וטען "תכנית המשחק באה לידי ביטוי. היו לנו התקפות מעבר מתפרצות ולדעתי התוצאה משקפת". מילבסקי החמיא לשחקניו: "ראינו קבוצה ממושמעת, טקטית וכדי לנצח חסר את הביטחון בפעולות המסיימות, המסירה האחרונה והיכולת לסיים בשער".

על גדי קינדה אמר המאמן: "אני שמח עבור גדי ששב לשחק והוא חלק חשוב בקבוצה, וממשחק למשחק הוא הולך ומתקדם. החזרה של קינדה להרכב לצדו של דן ביטון לראשונה בהרכב הביאה לשינוי שלי בשיטת המשחק ובמערך שהוא עכשיו יותר התקפי. עכשיו אני כבר מסתכל וחושב על המשחק הבא של אשדוד".

במועדון כאמור מרוצים מהנקודה היקרה שתאפשר הכנה שקטה לקראת משחק החוץ במחזור הקרוב נגד הפועל חדרה. שחקן בקבוצה אמר: "ג'רפי המשיך את יכולת השיא שלו מהמשחק במחזור הקודם נגד הפועל תל אביב והוא הביא את הנקודה לקופה. השוער שלנו ראוי להיות בסגל השוערים של נבחרת ישראל לקראת המשחק בגלזגו נגד נבחרת סקוטלנד".

מילבסקי.
מילבסקי. "תכנית המשחק באה לידי ביטוי" (דני מרון)

באשדוד החמיאו לכובש שער היתרון גדי קינדה וטענו כי הוא החלים וכשיר לגמרי והוכיח זאת בסלטה המרשימה לאחר שער היתרון שכבש.

דור גלילי אמר: "המאמן שלנו נותן ביטחון לכולנו, לא רק לי, ואנחנו מנסים להחזיר לו בניצחון של 3 נקודות. היום זה לא קרה, נקווה שבמשחק הבא. במשחקים האחרונים אני בהרכב הפותח וידוע שהכדורגל הוא כמו נדנדה. אני מקווה שהתמודדתי נכון כשלא הייתי בהרכב על ידי עבודה קשה בכל אימון ואימון. המטרות שלי הם לעזור לקבוצה להיות כמה שיותר גבוה בטבלה וכקבוצה המטרה שלי היא להמשיך באשדוד שהיא הקבוצה היחידה שאני חושב עליה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי