התפתחות בפרשת יצחק אספה: יואשם בהפקרה ולא בהריגה

יצחק אספה
יצחק אספה | אבשלום שושני

כתב האישום נגד מגן מ.ס אשדוד יוגש מחר. בפרקליטות הנחו את המשטרה לחקור את חברו של הנער שהרכיב את ארי נשר ז"ל על אופניו בחשד לגרימת מוות לאחר שככל הנראה סטה מנתיבו

(גודל טקסט)

מחר (רביעי) יוגש כתב האישום נגד יצחק אספה, שחקן מ.ס אשדוד, שנחקר בחשד למעורבות בגרימת מותו של ארי נשר בתאונת פגע וברח שהתרחשה לפני כחודש בתל אביב והמגן הצעיר יואשם בהפקרה ולא בהריגה. בפרקליטות, שליוותה את החקירה, הנחו את המשטרה לחקור את חברו של נשר שהרכיב אותו על אופניו בניגוד לחוק, ללא קסדה ואמצעי מיגון, בחשד לגרימת מותו לאחר שעלה מסרטון שתיעד את התאונה כי ככל הנראה רוכב האופניים סטה מנתיבו.

יצחק אספה הוא חייל בן 20 בשרות סדיר בצבא ההגנה לישראל, מתגורר בגן יבנה עם הוריו וחמשת אחיו. הוא החל לשחק כדורגל במתנ"ס גן יבנה והתגלה על ידי הסקאוט של קבוצת מ ס אשדוד, עידן בן אבו שהביא אותו לאקדמיית הכדורגל של המועדון בגיל 12. אספה סיים את לימודיו בתיכון מקיף א' באשדוד ומחזיק בתעודת בגרות מלאה. בשנתיים האחרונות הוא עוזר לפרנסת משפחתו בזכות כישרונו בכדורגל, שהביא להזמנתו לנבחרות הנערים והנוער של ישראל ולפני שנה הוזמן על ידי המאמן מרקו בלבול לנבחרת הצעירה של ישראל עד גיל 21.

את הפריצה להרכב קבוצת הבוגרים של אשדוד עשה בעונה שעברה תחת המאמן עמיר תורג'מן בעמדות של מגן וקשר אחורי. לזכותו 17 הופעות בליגת העל בקבוצת מ.ס אשדוד, שם טוענים כמו גם בני משפחתו שאספה אינו אחד שמרבה לצאת לבילויים ולמסיבות ואינו מוכר כמי שנוהג לשתות אלכוהול.


יצחק אספה (אבשלום שושני)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי