עמית זנטי עשוי לשוב להרכב מכבי חיפה מול הפועל ת"א

עמית זנטי
עמית זנטי | ערן לוף

בקרב השחקנים מבינים כי הישארותו של רוטן מסמלת את העובדה שהחיצים מופנים אליהם, אך אם הירוקים יפסידו במושבה, ההולנדי יעזוב מיידית. שחקן הכנף הצעיר צפוי לפתוח ב-11. יעקב שחר הגיע לאימון הקבוצה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה חזרה היום (שישי) לאימוניה לאחר יום חופשי ולמרות ספקולציות רבות גם בתוך המועדון בשלב זה אין שינוי בצוות המקצועי והמאמן פרד רוטן יהיה זה שיעמוד על הקווים במשחק ביום שני מול הפועל תל אביב (21:00).

במועדון סיפרו כי הבעלים יענקל'ה שחר שהתייעץ גם עם המנהל הטכני מו אלאך שהיה נחרץ והתנגד לפיטורי המאמן, החליט לא לבצע זעזועים בצוות המקצועי. מקורביו של שחר סיפרו כי אי רצון לזעזוע נבע משתי סיבות: הראשונה כי הבעלים אכן הרגיש כי הזעזוע לא יתרום והסיבה השנייה כי לא נמצא מאמן שיתפוס את מקומו של ההולנדי.

בכל מקרה ברור כי הפסד במשחק הקרוב ואף יכולת חלשה כמו מול נתניה לא תשאיר מנוס ורוטן יעזוב מיידית את חיפה. מי שהופתעו לא פחות מהישארותו של המאמן הם חלק מהשחקנים בקבוצה. בקרב השחקנים מבינים כי זכוכית המגדלת נמצאת גם לכיווניהם וחלקם אמרו: "האשמה שלנו בכישלון גדולה מהצוות המקצועי ויש הרגשה שגם אנחנו נשלם מחיר כבד אם לא נשתפר גם בתוצאות וגם במשחק שלנו".

בכל מקרה רוטן והצוות שלו עשויים לבצע מספר שינויים לקראת המשחק כאשר סינטיהו סלליך עשוי לחזור לסגל ואילו עמית זנטי שהיה טוב במחצית השנייה מול נתניה נמצא בתמונת ההרכב למשחק.


פרד רוטן יקבל הזדמנות אחרונה נגד הפועל תל אביב (ערן לוף)

נשיא המועדון, יעקב שחר, הגיע הבוקר לאימון הקבוצה בכפר גלים, על מנת לשוחח עם השחקנים. הנשיא כינס בחדר האוכל את השחקנים והצוות המקצועי ואמר: "באתי לכאן לא על מנת לדבר על דברים רעים, אלא רק בנושאים חיוביים. אני כאן כדי להיות אתכם, הרגשתי צורך לפנות את כל העיסוקים שלי, כדי להיות אתכם. אני יכול להבטיח לכם שניתן לכם את כל מה שצריך ונפנה את כל הכוח למשחק ביום שני ונסתכל בראש מורם קדימה".


יעקב שחר הגיע לאימון מכבי חיפה (האתר הרשמי)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי