קאיו בהתלהבות שיא, עשוי לפתוח מול מכבי חיפה

קאיו, פייסל מוליץ', אמיר עגייב
קאיו, פייסל מוליץ', אמיר עגייב | עדי אבישי

הקשר הברזילאי שמושאל מהירוקים צפוי לעלות לראשונה ב-11 של הפועל תל אביב שתגיע למושבה עם סגל חסר במיוחד ביום שני (21:00). כמו כן גם הסרבי פייסל מוליץ' יוצב בחוד ההתקפה. הרצוג יעקוב אחרי דגני ושלמה

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ממשיכה בהכנותיה למשחק ביום שני נגד מכבי חיפה (21:00) ולפי שחקנים בקבוצה ההכנות של המאמן קובי רפואה לאורך הימים האחרונים הם כמו לקראת משחק גמר גביע המדינה. הפועל תל אביב סיימה את חמשת המשחקים האחרונים בתוצאות תיקו כשארבעת האחרונים הסתיימו בתוצאות תיקו ללא שערים למרות עליונות של השחקנים האדומים.

הקפטן עומר דמארי אינו מתאמן מאז הוחלף בשל כאבים בברך נגד בני יהודה. החלוץ אינו מתוכנן לעלות בהרכב אבל בשל מצוקת שחקנים הוא יהיה על ספסל המחליפים כדי להוסיף ביטחון ולהיות יחד עם חבריו בשל סגל השחקנים הקצר של הקבוצה. מהמשחק ייעדר רועי זיקרי המורחק ואותו יחליף פייסל מוליץ' הסרבי. כמו כן לא ישחק גם אדי גוטליב המחלים מהתערבות רפואית בברכו.


פייסל מוליץ' יפתח בהפועל תל אביב בעקבות הסגל החסר (דני מרון)

על פי האימונים האחרונים אמור קובי רפואה להציב לראשונה בהרכב הפותח את הרכש הברזילאי ממכבי חיפה קאיו שעל פי חבריו כבר סופר את השעות למשחק נגד הקבוצה ממנה הועבר להפועל תל אביב. בקבוצה מספרים כי קאיו מלהיב את חבריו ומבקש לעשות הכול כדי שמכבי חיפה תפסיד ותשוב מאצטדיון המושבה בידיים ריקות למרגלות הכרמל.

צמד הבלמים במשחק יהיו אוראל דגני ורז שלמה, שאחריהם קיים מעקב של צוות האימון של נבחרת ישראל ונראה כי דגני נמצא חזק בתוכיות של המאמן האוסטרי אנדי הרצוג לזימון עתידי.


אוראל דגני. יחזור לנבחרת אחרי שלוש שנים? (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי