במכבי פתח תקווה חוששים: "אנו עלולים להסתבך במאבקי תחתית"

אלישע לוי
אלישע לוי | עדי אבישי

אכזבה גדולה במועדון אחרי ההפסד לרעננה: "אם לומר את האמת, גם הניצחונות העונה לא היו משכנעים". פסר התנצל על האדום שספג: "לוקח אחריות". וגם: עתידם של חביבו ומרסיאל בספק. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה במכבי פ"ת לאחר ההפסד 1:0 להפועל רעננה, שהפך למשחק הרביעי ברציפות של הקבוצה ללא ניצחון. הקבוצה של אלישע לוי אמנם הגיעה ללא מנור סולומון שלא שיחק וגם בלי עודד אלקיים וחביב חביבו, אך היכולת הייתה רחוקה מלהרשים.

"צריך להגיד את האמת. גם כשניצחנו בתחילת העונה זה לא היה משכנע, והשגנו ניצחונות לא מרשימים ועכשיו המצב עוד יותר רע. בעונה שכזאת ואיך שהליגה נראית, אנחנו היינו חייבים להיות במקום השלישי. במקום זה, אם לא נתעורר אנחנו נמצא את עצמנו בסוף נאבקים בתחתית. אם רעננה הייתה יותר מדויקת, היינו יכולים לספוג יותר". אמרו השחקנים בסיום.

גם המאמן אלישע לוי לא היה חסין מביקורת לאחר שלירן רוטמן היה אמור להיכנס לקראת סיום המשחק אחרי שכבר הונחה להיכנס, אך בסוף לא שותף. "היה צריך לעשות את החילוף הזה, ראו איך רעננה ישבו עלינו והיינו חייבים לשנות מומנטום", אמרו במועדון. גם מצבת הפצועים וההרחקה של פסר לא היוותה תירוץ בעיני אנשים במועדון: "יש עוד קבוצות שמשחקות בלי שחקן מרכזי ומסתדרות. אנחנו לא יכולים כל שבוע לדבר על פצועים ומורחקים". הקפטן עצמו התנצל בפני שחקני הקבוצה על הכרטיס האדום שספג ואמר להם: "אני לוקח אחריות".


יצליח להוציא את העגלה מהבוץ? אלישע לוי (דני מרון)

ז'והאן מרסיאל לא נכלל בסגל אתמול בעקבות פציעה לאחר שהתלונן על כאבים, אך בפ"ת מרגישים שהבלם פשוט ויתר על המשחק. למרות שישנם גורמים שמאמינים שמדובר בתקופה רעה, מאחורי הקלעים, בשיחות בין ראשי המועדון, עלתה האופציה של שחרורו, אך כרגע מדובר בסיכוי נמוך בגלל הפן הכספי, אלא אם הבלם עצמו יבקש לעזוב.

גם חביב חביבו, שסיפר אתמול באימון כי הוא מאמין שיהיה כשיר בעוד כשבוע, מדאיג את ראשי המועדון ולו הובהר כי בקבוצה מצפים שיחזור לשחק במהרה. אם חביבו לא יחלים בקרוב, בקבוצה יבדקו את האופציה להשתחרר מחוזהו, למרות שפ"ת לא הכניסה סעיף המאפשר לה לשחררו בעקבות פציעה. מצב הפציעות והרחקתו של הקפטן נאור פסר, מגדילה את הסיכויים להחתמתו של המגן הסנגלי הנבחן, עיסא סיסוקו. "מה נעשה בזה שנחתים אותו? עוד שחקן שייקח לו חודש להיכנס לכושר? זה לא הפתרון", אמר גורם במועדון.


בדרך החוצה? חביב חביבו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי