בני בן זקן והנהלת סכנין נפגשו, המאמן יזכה להזדמנות נוספת

בני בן זקן
בני בן זקן | ערן לוף

המאמן שמעמדו מעורער מתחילת העונה נפגש עם היו"ר מוחמד אבו יונס המנכ"ל חאלד דוכי והוחלט שהוא יעמוד על הקווים גם מול מכבי תל אביב בשבת, כפי שרצו מלכתחילה גורמים בהנהלה

(גודל טקסט)

בני סכנין יצאה ליום מנוחה לאחר התבוסה הביתית 3:0 לקריית שמונה במטרה שהרוחות יירגעו מעט והיום (שני) ההנהלה התכנסה ובסופו של דבר הוחלט שהמאמן יזכה להזדמנות נוספת ויעמוד על הקווים גם בשבת מול מכבי תל אביב.

אמנם במועדון כועסים על התבוסה הביתית לקריית שמונה ועל יכולת השחקנים, אך הפגישה בין המאמן בני בן זקן ליו"ר מוחמד אבו יונס והמנכ"ל חאלד דוכי הייתה טובה ולאחריה כאמור הוחלט שהמאמן ישמור על משרתו. בסכנין הבהירו כי הישיבה עסקה בעיקר בשיפור הנושא המקצועי וכיצד המאמן רואה את הפתרונות כדי להביא תוצאות טובות יותר ולא בעתידו האישי של בן זקן. "אנחנו תומכים במאמן ומאמינים שהוא יידע לשפר את הקבוצה. עתידו כלל לא עלה", אמרו בסכנין. בנוסף אבו יונס גם זעם על השחקנים ואמר להם: "לא אהבתי את הגישה שלכם ולא אעבור על כך לסדר היום".

תחילה בסכנין ציפו כי בן זקן ייקח אחריות ויתפטר, אך על פי מקורביו של המאמן הוא כלל לא מתכוון לעשות זאת. "בן זקן מודע למצב הקבוצה, אבל עדיין מאמין בתהליך", אמרו בסביבתו. גם בתוך הנהלת סכנין – עוד לפני הפגישות הבוקר – היו מי שסברו שצריך להמתין מעט עם פיטוריו של המאמן ולתת לו הזדמנות להכין את הקבוצה למכבי תל אביב אותה תפגוש בשבת, אבל ההחלטה הסופית הייתה של היו"ר מוחמד אבו יונס שמצדו הביע את זעמו מיד לאחר המשחק. "אבו יונס היה רגשי כי הוא השקיע לא מעט הקיץ, גם מכספו וגם מזמנו וקיווה לתוצאות אחרות", אמרו בקבוצה.

אם פיטורי בן זקן יעלו על הבוקר בשבוע הבא, שמם של שרון מימר, ניסן יחזקאל, אורי גוטמן ועמיר תורג'מן שהיו מועמדים לקבוצה במהלך הקיץ יעלה על הפרק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי