יובל נעים: "לא אאמן את הפועל חיפה בלי אלי לוי"

יובל נעים
יובל נעים | דני מרון

המועמד לאימון מחזיקת הגביע לאחר התפטרותו של ניר קלינגר התראיין לרדיו 103FM והצהיר: "עם כל הכבוד לאנשי הפועל חיפה, אני צריך את העוזר שלי איתי. המטרה תהיה פלייאוף עליון ואני יכול להביא את הקבוצה לשם"

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד 3:1 למכבי תל אביב אתמול (ראשון), ואחרי התפטרותו של ניר קלינגר בשבוע שעבר, הפועל חיפה זקוקה נואשות למאמן. המועמד הבכיר כרגע הוא יובל נעים, שהתראיין הערב לרדיו 103FM ודיבר על ההצעה מבעלי הקבוצה יואב כץ.

"ההצעה לאמן את הפועל חיפה מאוד מכובדת מבחינתי," אמר נעים, "אבל חסרה הסכמה בנושא אחד. יואב חושב שלהביא שני אנשים חדשים, אותי ואת העוזר שלי אלי לוי, זה מוגזם. אני חושב שאני צריך את העוזר שלי איתי, עם כל הכבוד לאנשי הפועל חיפה. הוא טוען שלהכניס שני אנשים זה יותר מדי ומאיר בן מרגי מספיק, אז אמרתי שאפשר לשלב את בן מרגי עם אלי".

האם החתימה קרובה: "אני בגדול סגור עם יואב כץ. האם מבחינתו זה סגור, צריך לשאול אותו. אני רק רוצה את העוזר שלי איתי וברגע שהוא ייתן אישור אני אחתום".

נעים.
נעים. "אלי יכול להועיל להפועל חיפה בתחום המקצועי" (דני מרון)

האם יישאר יותר מחצי עונה: "כרגע לחצי עונה, אם אני אצליח זה יכול להמשיך מעבר. המטרה של יואב היא פלייאוף עליון שבעיניי היא ריאלית, כך שאם אני כמאמן הפועל חיפה אעמוד במטרה הזאת אשמח להמשיך".

האם שווה לוותר על אימון הפועל חיפה בשביל העיקרון: "זה לא רק העיקרון. גם בתחום המקצועי, אלי לוי יכול להועיל מאוד להפועל חיפה. אני לא בא ומוותר על מקום עבודה רק בשביל הנאמנות שלי, אני פשוט חושב שהפועל חיפה צריכה גם אותו".

האם יסכים לוותר על חלק ממשכורתו למען לוי: "מבחינה כספית אני ויואב הסתדרנו. אין לנו פערים בשכר. הסברתי לו שאלי חשוב לי וחשוב לקבוצה, אנחנו רוצים להצליח ואני מאמין שעם אלי זה יקרה".

יואב כץ.
יואב כץ. "ברגע שהוא יסכים, אחתום" (דני מרון)

מה הוא יביא לקבוצה כמאמן: "יש בהפועל חיפה הרבה כישרון, הקבוצה יכולה להיראות יותר טוב מאיך שהיא נראתה אתמול נגד מכבי תל אביב. אפשר להגיע למקום גבוה בליגה כמו בעונה שעברה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי