עתידו של פרד רוטן במכבי חיפה לא ברור: "זה נורמלי"

פרד רוטן
פרד רוטן | עדי אבישי

מאמן הירוקים שמח לאחר ה-1:2 על הפועל תל אביב, אך מעמדו עדיין אינו ידוע: "אני תמיד עובד תחת לחץ, אבל היה לי ביטחון בשחקנים שלי. סומא? עד עכשיו לא הרגשתי שהוא מוכן". רפואה: "מאוד מאכזב". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

מכבי חיפה השיגה הערב (שני) מהפך באצטדיון המושבה שחזרה מפיגור 1:0 וגברה על הפועל תל אביב 1:2 משער מאוחר של מוחמד עוואד (88). למרות הניצחון, עתידו של המאמן עדיין מוטל בספק כשההחלטה הסופית צפויה להתקבל על ידי הבעלים יעקב שחר בימים הקרובים.


"אני חייב לחייך," אמר רוטן בסיום, "זה היה משחק חשוב מאוד עבורנו, בשביל השחקנים והקהל וכולם. נלחמנו בשביל התוצאה והשגנו אותה בצדק. היה לנו קצת מזל אבל ידענו לנצל את ההזדמנויות. במשחקים האחרונים הגיע לנו לנצח, וסוף סוף השגנו את הנקודות".



החזרה מפיגור: "הקבוצה הגיבה למה שהיה במחצית הראשונה, וזו היתה תגובה טובה. היינו מוכנים לנצח את המשחק הזה, היה לנו ביטחון. לא היתה אכזבה מהפיגור, אף אחד לא הרים ידיים וזה מה שרציתי לראות".


רוטן.
רוטן. "גם כשנבחרת ישראל ניצחה, פתאום היא אלופת העולם" (עדי אבישי)


על סומא, שהיה מהמצטיינים לאחר שלא שיחק הרבה במחזורים האחרונים, אמר המאמן: "סומא לא היה מוכן עד עכשיו, הוא היה טוב באימונים אבל הרגשתי שזה לא הרגע".


האם הוא הרגיש את הלחץ על משרתו: "הלחץ עליי היה רגיל. בעבודה שלי אני עובד הרבה תחת לחץ, הדיווחים שזה השבוע האחרון שלי היו נורמליים. ככה זה כשהקבוצה לא מצליחה. אבל היה לי ביטחון כי ידעתי שיש לי שחקנים טובים. זה גרם לי להרגשה טובה ויכולתי להירגע. גם אצלכם הנבחרת ניצחה שני משחקים ופתאום מכתירים אותה לאלופת העולם. אי אפשר לסכם עונה אחרי כל הפסד".


מאמן האדומים קובי רפואה לא הסתיר את אכזבתו: "מרגיש שיצאנו פראיירים. הובלנו 0:1 ובהתקפה הבאה מגיעים למצב של 0:2, ולא מבקיעים? זה מאוד מאכזב. ידענו שמכבי חיפה ילכו על כל הקופה, אמרתי במחצית שהם יהמרו. קשה לשחק ככה וקיבלנו גול שלא היינו צריכים לקבל".


רפואה.
רפואה. "ידענו שמכבי חיפה יהמרו על כל הקופה" (עדי אבישי)


"כל מה שאני אגיד עכשיו יישמע תירוץ," הוסיף רפואה, "כמובן שזה מאכזב, המשחק באמת היה בידיים שלנו. מאכזב מאוד אפילו. אבל נתאושש מזה".


השינוי בהרכב ובמערך: "כל הזמן מנסים לחדש, גם תוך כדי משחק, לא תמיד זה עובד".


העובדה שהקבוצה בתחתית: "לא יודע אם להגיד שאני חושש מלחץ של תחתית, הליגה מאוד צפופה ומאוד שוויונית, העיקר כרגע זו האכזבה. אנשים לא הולכים לישון טוב הלילה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי