אופואדו ואמאדור עשויים להיות כשירים, קארצב האריך חוזה

עדן קארצב, בן מנספורד
עדן קארצב, בן מנספורד | מכבי תל אביב

הזרים של מכבי תל אביב מתאוששים מפציעה ונעשים מאמצים להכשירם לקראת משחק הבית מול סכנין(20:30, ספורט4). במועדון מרוצים מהשתלבותו של פיבן, הקשר חתם עד 2021 ויושאל בינואר לקבוצה מליגת העל

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תארח בשבת (20:30, שידור ישיר בספורט4) את בני סכנין, כאשר האימונים מאתמול הם בסימן המאמצים להכשיר את פצועי הקבוצה צ'יקו אופואדו וז'איר אמדור אשר התלוננו על רגישות ומתיחות קלות בשריר הירך האחורי ולא היו בסגל בניצחון 1:3 על הפועל חיפה. כבר אתמול השניים השתתפו באימון, והיום ינסו להגביר את הקצב.

שני פצועים נוספים נמצאים ברשימה, הבלם איתן טיבי אשר נפצע באימון נבחרת ישראל נגד נבחרת אלבניה וקרוב להחלמה והזר כריסטיאן באטוקיו שישוב בימים הקרובים להתאמן עם כדור ויוכל לשוב לשחק לקראת חודש ינואר לאחר ניתוח ברצועה הצולבת בשלהי העונה שעברה.

במכבי תל אביב מרוצים מההשתלבות של שחר פיבן בעמדת הבלם לצדו של שרן ייני ומסתמן כי השניים עשויים לשתף פעולה גם נגד בני סכנין. המגן הימני אלי דסה, שזכה למנוחה נגד הפועל חיפה לאחר שחש רגישות בשריר הירך האחורי ולא היה בסגל, אמור לשוב להרכב במקומו של מאור קנדיל שערך הופעת בכורה מוצלחת בליגת העל במדי הקבוצה.

אמאדור. ינסה להגביר את הקצב (אודי ציטיאט)
אמאדור. ינסה להגביר את הקצב (אודי ציטיאט)

בתוך כך, עדן קארצב האריך את חוזהו במועדון עד 2021. הקשר בן ה-18, שעלה ממלקת הנוער, ישחק במדי הצהובים בשלוש השנים הקרובות ואמר על כך: "זוהי עונתי החמישית במועדון ואני שמח שחלום הילדות שלי לשחק בקבוצה הבוגרת מתגשם. אני שמח להאריך חוזה במועדון לשנתיים נוספות ומקווה מאוד להתקדם כמה שיותר ולתרום מהיכולות שלי לקבוצה הבוגרת של מכבי ת"א, על מנת שיחד נגיע להישגים בעתיד".

במכבי תל אביב מתכוונים להשאיל את עדן קארצב לאחת מקבוצות ליגת העל בינואר, כשלטענת גורמים בסביבת המועדון כבר נעשו גישושים מצד בני יהודה, הפועל רעננה ומ.ס אשדוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי