מהברנבאו לסמי עופר: גרינפלד שובץ למכבי חיפה – בית"ר

אוראל גרינפלד
אוראל גרינפלד | Gettyimages

השופט ינהל משחק בליגת העל לראשונה מאז השיבוץ בליגת האלופות, זכה לקבל את המשחק המרכזי גם כהכנה לליגת האומות בה הוא עתיד לשפוט בעוד כשבועיים. בר נתן במשחק בין ב"ש להפועל ת"א, פריד במכבי ת"א מול סכנין

(גודל טקסט)

לאחר ששפט את משחק ליגת האלופות בין ריאל מדריד לוויקטוריה פלזן בשבוע שעבר, אוראל גרינפלד יחזור השבוע לנהל משחק בליגת העל וזכה לשיבוץ היוקרתי להיות האחראי במשחק המרכזי בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים – משחק הבכורה של ניר קלינגר שייערך באיצטדיון סמי עופר ביום שני.

גרינפלד שימש כבר כשופט רביעי ביום שבת במשחק בין מכבי נתניה להפועל ב"ש, אך הפעם יהיה כאמור השופט הראשי ואותו ילווה הצוות שגם היה איתו בספרד: הקוונים רועי חסן ודביר שמעון, שופטי הרחבה זיו אדלר ואיתן שמואלביץ' והשופט הרביעי עידן ירקוני. למעשה, באיגוד השופטים מאמינים שמשחק מסוג זה, עם אווירה ואצטדיון מלא, יהווה הכנה אופטימלית ככל האפשר לצוות שצפוי לשפוט במשחק במסגרת ליגת האומות שייערך בפגרת הנבחרות בעוד קצת יותר משבועיים.

עוד בסוף השבוע בליגת העל, רועי ריינשרייבר ינהל את המשחק שיפתח את המחזור באיצטדיון ר"ג בין הפועל רעננה למכבי נתניה (שבת 16:00), ואילו אלון יפת שובץ למשחק הבכורה של שרון מימר על הקווים כמאמן הפועל חיפה מול מ.ס אשדוד (שבת 18:10). עוד באותו היום: עידן לייבה ישפוט את המפגש בין מכבי פ"ת לעירוני ק"ש (שבת, 18:00) ויגאל פריד שובץ למשחק המרכזי של שבת (20:30) באיצטדיון בנתניה, בו תארח מכבי ת"א את בני סכנין. דניאל בר נתן יהיה זה שינהל את המפגש המעניין והחשוב באיצטדיון טוטו טרנר בין הפועל ב"ש להפועל ת"א, שייערך ביום ראשון.


שלף צהוב לאיסקו, מי יקבל ביום שני בסמי עופר? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי