מימר הוצג בהפועל חיפה: "לא צריך שבעלים יגיד לי מטרות"

שרון מימר, יואב כץ, מקסים פלקושצ'נקו
שרון מימר, יואב כץ, מקסים פלקושצ'נקו | צילום מסך

המאמן הטרי דיבר לראשונה במסע"ת: "רוצה להגיע כמה שיותר רחוק". כץ: "הייתה לו תמיכה גדולה בהנהלה ובצוות המקצועי". פלקושצ'נקו: "נתן לי ביטחון מהשיחה הראשונה, זה משהו שהיה חסר לי"

(גודל טקסט)
הפועל חיפה הציגה היום (חמישי) במסיבת העיתונאים את מאמנה החדש שרון מימר, שחתם אתמול בקבוצה עד לסיום העונה עם אופציה לעונה נוספת. בנוסף יערוך מימר את אימון הבכורה שלו בקבוצה שתמשיך בהכנות לקראת המשחק בשבת מול מ.ס. אשדוד (18:10, שידור ישיר בערוץ ספורט4). כבר אתמול הגיע מימר למתחם האימונים ואף נכח באימון הקבוצה אותו העביר עוזר המאמן מאיר בן מרגי, עמו שוחח המאמן החדש לגבי חלוקת העבודה בין השניים.

מימר אמר בעת הצגתו:: "אני חושב שכל מי שעוסק בספורט חייב להוכיח לעצמו קודם כל. אנחנו בספורט תחרותי אז באים עם רעב לעשות את הכי טוב ולהתקדם. היה חסר לי מאוד המגרש, זה המקום שהכי כיף לי בו. אני בטוח שנעשה את המקסימום כדי שהפועל חיפה תצליח".

היכולת של הקבוצה: "הגרעין הזה הוכיח את עצמו בשנה שעברה. אנחנו יודעים מה היכולות וצריכים להוציא אותן. הפועל חיפה במקום החמישי בליגה בהבקעות אז קשה להגיד שהחלק ההתקפי לא טוב. אני מכיר את חומר השחקנים, לא חושב שיש בעיה. אם ייכנסו לחדות ולכושר, גם אלי אצלי אלבז כבש עשרה שערים בחצי עונה. גם בן אז'ובל הוכיח שהוא יודע להבקיע. זה רק עניין של קצת חדות. כשזה יתחבר וישתנה המומנטום תראו שאין בעיה בהתקפה".


העובדה שיצטרך לעבוד עם צוות מקצועי קיים, דבר שמנע את מינויו של יובל נעים: "אולי לכם זה יוצר עניין ודבר לא שגרתי, אבל מבחינתי זה שגרתי. הגעתי גם לבית"ר ולמכבי פ"ת והיה צוות טוב קיים ומתפקד שעשה עבודה טובה. זה מעליב מה שאתם עושים, כי לצוות הנוכחי היה חלק גדול בהצלחה של הקבוצה בעונה שעברה. לא רואה שום סיבה להזיז אותם. אם נפגעתי? אנחנו לא ילדים, אני מסתכל על התוצאה ושמח שבסופו של דבר יואב בחר בי להוביל את המועדון. אני שמח ומודה לו, אשתדל לעשות את המקסימום כדי שכולם יהיו מרוצים".


המטרות: "אני לא צריך שבעלים יגיד לי מטרות. רוצה להגיע כמה שיותר רחוק. יש לנו קבוצה מספיק מוכשרת כדי לעשות את זה אבל זה לא יקרה כאן בדיבורים, זה יקרה רק על המגרש ואני מקווה שכבר בשבת נצא לדרך חדשה".



מימר. מאמין בסגל הקיים (צילום מסך)


על מקסים פלקושצ'נקו: "לא הוגן לשים אותו בנפרד מהקבוצה. שחקן שאני מאוד מעריך. סבלתי מנחת רגלו בקבוצות שאימנתי. השחקנים הם אלה שקובעים מי יקבל מקום בהרכב או דקות. לי לפחות אין יתרון או חיסרון מול אף שחקן".


השיחות עם יואב כץ: והצוות "עד עכשיו השיחות טובות ומפרות. זה כיף שיש דינמיקה טובה. זה המועדון של יואב והוא משקיע פה המון, לא רק כספים אלא באיך לשפר את המועדון. גם בבית"ר ובפ"ת הייתה דינמיקה טובה וזה דבר מבורך. היו לי שיחות עם הצוות הקיים. עם ניר (קלינגר) אני מקווה לדבר בהזדמנות הראשונה שתצא. הכל בסדר, זה חלק מהדינמיקה".



העתיד: "מבחינתי מאוד אשמח לעבוד בקבוצה לאורך הרבה שנים. הדינמיקה של הכדורגל ידועה לכולם. הכל אמוציות, זה לא תמיד עובד כמו שרוצים. הלוואי שאהיה פה להרבה שנים. זה מועדון גדול ואשמח להיות פה כמה שיותר זמן".


 

הסגל וחלון ההעברות בינואר: "מה שיש מספיק טוב. לגבי ינואר צריכים לראות איך דברים יתפתחו ומה יש בשוק. לא חוכמה להביא סתם שחקנים, צריך להביא שחקנים שישדרגו. אם זה יהיה אפשרי נעשה את זה. אם לא, גם עם מה שיש נעשה דברים יפים".

 


מימר יישאר הרבה שנים בכרמל?
 

המשחק בשבת נגד מ.ס. אשדוד: "כמו שראינו את המצב בטבלה כל משחק יכול להיות משמעותי. אני מקווה שנפתח ברגל ימין וזה ייתן ביטחון לשחקנים במועדון. אני מקווה שהמשחק הזה ייקח אותנו לדרך חדשה".

הודעות התמיכה מהאוהדים: "הופתעתי לטובה, אני מכיר את הפועל חיפה המון שנים וידעתי שיש מאחוריה קהל תומך. קיבלתי המון הודעות תמיכה ואהבה מאוהדים שהתרגשתי לראות, זה גורם לי להיות מאוד מחויב כדי לגרום להם להנאה דרך הצלחת הקבוצה. מקווה שימשיכו לתמוך כמו בעונה שעברה ושנשמח ביחד".


הבעלים יואב כץ אמר על המינוי: "הוא הכי מתאים להפועל חיפה. לא ניהלתי את השיחות לבד אלא עם הצוות הניהולי והמקצועי והייתה לו תמיכה מאוד גדולה בשניהם. כל המאמנים שדיברתי איתם אמרו שזו קבוצה לפלייאוף עליו. אני בטוח שננצח באשדוד".



הבעלים קרא לראש העיר החדשה של חיפה, עינת קליש רותם, להשקיע יותר בספורט בעיר: "קודם כל, בתור יחד שגדל בעיר שהייתה משגשגת, כואב לחזור לעיר שבירידה והסיבה היא התעשייה שעברה לאסיה. ופרנסי העיר היו צריכםי למצוא פתרונות כמו בריאות, הייטק, וספורט מקצועני, שבהחלט אחד הפתרונות להביא עסקים לעיר. העיר הייתה צריכה להשקיע יותר בספורט. אני מקווה שראש העיר החדשה תתמקד בזה כי זה יביא הרבה מקומות עבודה לחיפה והיא תפרח. כי כרגע היא בירידה מתמדת וזה מעציב אותי".



פלקושצ'נקו. יקבל יותר ביטחון ממימר? (ערן לוף)


קשר הקבוצה מקסים פלקושצ'נקו שישב גם הוא במסיבת העיתונאים התייחס לחילופי המאמנים: "אני חושב שאנחנו בתור שחקנים מקצוענים ומנוסים. כל אחד נותן מהניסיון שלו זה לא משנה כי כולנו באים כל משחק לעשות את העבודה שלנו. אני חושב שקודם כל ההוכחה היא על השחקנים. מאמין בשרון שייקח אותנו לדרך חדשה ואנחנו נעשה הכל כבר מהמשחק הקרוב להראות שהסגל איכותי ואנחנו לא נמצאים איפה שאנחנו צריכים להיות. דיברתי עם שרון ומהשיחה הראשונה נתן לי הרבה ביטחון, חושב שזה מה שהיה חסר לי. מקווה להוכיח את עצמי. כל מי שראה גם את העונה שעברה ראה שמהרגע שנתנו לי את המושכות הוכחתי ונתתי שערים ובישולים. כמות מכובדת לקשר, למרות שחצי עונה לא הייתי בהרכב".

 

מוקדם יותר אמר אחד משחקני הקבוצה: "אנחנו מחכים לצאת לדרך חדשה עם מימר, עם כל הכבוד למאיר בן מרגי, היינו צריכים שקט ומאמן קבוע ואנחנו שמחים שהוא איתנו". מבחינה מקצועית, הקשר השבדי רסמוס סיוסטדט חזר להתאמן שנעדר בשבוע ואף הודח מהסגל במשחק מול מכבי תל אביב. גילי ורמוט התלונן על כאבי בטן, אך צפוי להיות כשיר ואילו נס זמיר התלונן על כאבים בשריר האחורי, לא התאמן אתמול ונמצא בספק לשבת.


בנושא אחר, במועדון ממתינים להתפתחויות בחקירה בעקבות התלונה שהגיש הבעלים יואב כץ על האוהדים שהגיעו לאימון המסכם לפני המשחק מול מכבי תל אביב וקיללו את הבעלים. בחיפה לא מתכוונים לעבור לסדר היום ומקווים כי אותם אוהדים ייתפסו וייענשו בחומרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי