רפואה: "השחקנים צריכים להיות יותר אחראיים וממושמעים"

קובי רפואה
קובי רפואה | עדי אבישי

מאמן הפועל תל אביב דיבר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע (ראשון 20:30, ספורט1): "השערים שספגנו לא מתאימים להגנה המעולה שלנו", על דמארי: "נדע קרוב יותר למשחק אם הוא יהיה כשיר"

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד למכבי חיפה שהשלים שישה משחקים ללא ניצחון, הפועל תל אביב תתארח ביום ראשון הקרוב (20:30, שידור ישיר בספורט1) במשחק לא פשוט באצטדיון "טוטו טרנר" נגד האלופה הפוער באר שבע במסגרת המחזור התשיעי בליגת העל. מאמן הקבוצה קובי רפואה ערך היום (חמישי) מסיבת עיתונאים בה דיבר על מצב הקבוצה וההכנות למשחק.

"הפועל באר שבע היא אלופת המדינה, לא זכור לי מתי הם הפסידו בבית בפעם האחרונה", אמר רפואה על היריבה, שלא ממש מזכירה את עצמה, "זה מגרש ביתי וזו קבוצה חזקה לכל הדעות כך שמצפה לנו משחק קשה ואנחנו מודעים לכך".

רצף המשחקים ללא ניצחון: "בכדורגל יש שתי קבוצות וכל אחת רוצה לנצח, לא תמיד זה קורה. אנחנו נמשיך קדימה, לא נוריד את הראש ולא נרד על השחקנים אלא נמשיך לקוות לניצחון בכל משחק.

רפואה.
רפואה. "השערים שספגנו לא היו מחויבי המציאות" (עדי אבישי)

ההפסד למכבי חיפה: "השערים שספגנו לא היו מחויבי המציאות, הם לא מתאימים להפועל תל אביב שידועה בהגנה החזקה שלה, אבל ביום ראשון משחק חדש ואליו אנחנו מתכוננים

האווירה בקבוצה: "השחקנים מתוסכלים וזה טבעי, יש לחץ וצריך להתמודד עם זה. הם צריכים לתת הרבה יותר ואני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי. השחקנים צריכים להיות יותר אחראיים ויותר ממושמעים, הם עושים את הטוב ביותר מבחינתם אבל זה לא מספיק לנקודות".

מעמדו כמאמן הפועל ת"א: "אני לא מתעסק במעמד שלי. אנחנו לא בורחים מאחריות ומודעים למצב שלי אבל אני מתעסק רק בלהביא את הקבוצה למסלול הניצחונות".

רמזי ספורי.
רמזי ספורי. "את מה שקרה איתו נסגור בתוך המועדון" (עדי אבישי)

על רמזי ספורי, שביצע טעות קריטית נגד מכבי חיפה: "אני רואה את מה שקורה, את העליהום עליו. רמזי הוא שחקן בית של הפועל תל אביב וגם אם מה שקרה לא מתאים לרמות האלה אנחנו מחזקים אותו וסוגרים דברים כאלה בתוך המועדון".

ההחמצות: "אין מה לעשות. ממשיכים לעבוד, מחכים שהכדור ייכנס. אי אפשר לעשות דברים אחרים שאין בכדורגל. יש לחץ על השחקנים וזה די טבעי וצריך להתמודד עם זה. אבל אנחנו לא מוותרים, אנחנו אופטימיים וזה מה שיהיה. העבודה המנטלית נמצאת בתוך העבודה שלנו במגרש. המנטליות והמקצועיות הולכות ביחד.".

העובדה שבאר שבע מגמגמת העונה: "אין ספק שבאר שבע בבית היא קבוצה אחרת מאשר בחוץ. מי שהיה שם מבין על מה אני מדבר. נצטרך לבוא אחרת ואנחנו יודעים לקראת מה אנחנו הולכים".

דמארי.
דמארי. "נדע קרוב יותר למשחק אם הוא יהיה כשיר" (עדי אבישי)

המיקום של האדומים בטבלה: "המצב שלנו בטבלה הוא עובדתי, אבל כל קבוצה שמנצחת עפה חמש שש מקומות קדימה. זה לא משקף. הליגה שוויונית וכל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה וככה אנחנו נערכים. אני לא מסתכל על תוצאות של קבוצות אחרות. ביום ראשון יש לנו משחק ובזה אני מתעסק".

על עומר דמארי: "הוא קיים אימון כמעט מלא, אנחנו נראה אם הוא יוכל להיות כשיר. שלושה ימים לפני המשחק, יש עוד זמן".

השחקנים שמקבלים דקות במקום דמארי: אני עושה את מה שהכי טוב להפועל תל אביב. זה לא עניין של קרדיט לשחקן כזה או אחר. אני מסתכל על משחק נתון, על מה השחקן יכול לתרום. אני לא מסתכל על שם כזה או אחר, מי שיוכיח שהוא ראוי לשחק ישחק. אני חי את הקבוצה ביום יום, אני יודע מה טוב להפועל תל אביב. לא אכפת לי מה מישהו אחר יגיד".

"אני לא מקבל שום מסרים", סיים רפואה, "אני ממשיך לעשות את העבודה שלי. לא מצפה לקבל תמיכה מאף אחד. אנחנו משחקים כדורגל וזה מה שקורה בקבוצת כדורגל. מתחיל בלאגן וזה די טבעי, אני אמשיך לעשות את הדברים כמו שאני יודע לעשות אותם למען הפועל תל אביב. מתעסק בעבודה שלי נטו וככה אני אמשיך לעשות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי