אל תעירו אותו מהחלום: כיאל בנבחרת החודש של הפרמיירליג

בירם כיאל
בירם כיאל | Gettyimages

האתר הנחשב "WhoScored" הציב את קשר ברייטון ב-11 המצטיינים של אוקטובר לצד שמות נוצצים כמו פרננדיניו, וויליאן, מרסיאל ואובמיאנג. בשבת ב-17:00: הישראלי ימשיך בהרכב השחפים בחוץ מול אברטון

קבוצות: ברייטון
(גודל טקסט)

התקופה המופלאה שעוברת על בירם כיאל נמשכת והישראלי שובר שיאים. הערב (חמישי) האתר הנחשב "WhoScored" כלל את קשר ברייטון בנבחרת חודש אוקטובר של הפרמיירליג לצד שמות כמו פרננדיניו, רוס בארקלי, וויליאן, אנטוני מרסיאל ופייר-אמריק אובמיאנג.



כזכור, מעמדו של כיאל בברייטון ובנבחרת השתנה ב-180 מעלות בשבועות האחרונים. הקשר, שהיה אחד מהגיבורים של ישראל בצמד הניצחונות על סקוטלנד ואלבניה, רשם בסוף השבוע האחרון 90 דקות בפרמיירליג בפעם הרביעית ברציפות כשבמהלך התקופה הוא קינח עם בישול לשער הניצחון מול ווסטהאם וכבש שער בכורה בליגה הטובה בעולם שסידר שלוש נקודות נגד ניוקאסל.


אחרי ההפסד 2:0 למנצ'סטר סיטי בסוף ספטמבר, השחפים החלו ריצה מרשימה של שלושה ניצחונות רצופים ללא ספיגה כשקשר נבחרת ישראל הוא אחד משחקני המפתח של המאמן כריס יוטון על המגרש.


Our Premier League team of the month:@MatyRyan@mattdoherty20@shaneduffy@ToniRuediger@benmendy23@fernandinho
Beram Kayal@RBarkley8@willianborges88@Aubameyang7@AnthonyMartialhttps://t.co/BIw8fi1eptpic.twitter.com/I75GU840jI

— WhoScored.com (@WhoScored) November 1, 2018


ביום שבת (17:00) ברייטון ובירם כיאל ייצאו למשחק חוץ לא פשוט בגודיסון פארק מול אברטון התשיעית בטבלה, לה נקודה אחת יותר מכיאל מהשחפים שניצבים במקום ה-11.



התקופה הטובה בקריירה. בירם כיאל (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי