חרזי: "ההולנדים נכשלו. זה לא מגיע ליעקב שחר, כואב לנו עליו"

יעקב שחר
יעקב שחר | מכבי חיפה, רשמי

לאחר עזיבתם של אלאך ורוטן, שחקן העבר של מכבי חיפה כואב את המצב: "לא מגיע לבעלים לעבור את מה שהוא עובר" ומשוכנע: "הבעיה הגדולה היא ששחקני הקבוצה לא יודעים באיזה מועדון ענק הם משחקים"

(גודל טקסט)

"כשאין תוצאות בתקופה בהחלט לא קצרה, הכתובת הייתה רשומה על הקיר. הצוות ההולנדי הוא שבחר את השחקנים והרבה מהבחירות היו לא נכונות. מכבי חיפה זה מועדון גדול ומי שלא עומד בלחץ, מוצא את עצמו בחוץ, גם אם מדובר בצוות המקצועי. אין לי ספק שמהחומר הנוכחי במכבי חיפה, אפשר להוציא הרבה יותר". כך אמר הערב (חמישי) שחקן העבר של מכבי חיפה, אלון חרזי, בראיון בתכנית הספורט היומית של 103FM.

חרזי הוסיף: "אני מדבר עם הרבה שחקני עבר, כולנו כואבים מאוד את מה שקורה כיום במועדון. יענקלה שחר משקיע המון, הן מבחינת זמן והן מבחינת כסף גדול שהוא מזרים לקבוצה בכל שנה. כואב לנו שהוא מתאכזב יום אחרי יום. זה פשוט לא מגיע לו".

 


על המאמן הבא: "אחרי הבחירות הלא נכונות, יש בעיה בבחירת מאמן חדש לקבוצה. יש כרגע כמה מועמדים, כמו רוני לוי, אלי גוטמן ואני לא רוצה לדבר על אף אחד מהם. הם חברים שלי. אבל מעבר לנושא המאמן, הבעיה הגדולה של המועדון היא ששחקני מכבי חיפה לא יודעים באיזה מועדון ענק הם משחקים. אם זה היה תלוי בי, הייתי יושב עם כל שחקן ושחקן ומסביר לו לאיזה מועדון הוא הגיע".

לגבי העתיד: "אני חושב שהמקום שמכבי חיפה נמצאת בו כיום, יכול להשתנות אחרי ניצחון או שניים. אפשר תוך חודש, אולי חודשיים, לצאת מהמצב הקשה, להיחלץ מהתחתית ולטפס לכיוון החלק העליון של הטבלה. אין ספק שהצוות ההולנדי נכשל אבל אין לי ספק שאפשר לתקן זאת. עם קצת יותר ביטחון בקרב השחקנים, אפשר להגיע הרבה יותר רחוק. צריך לזכור כי כשאין ביטחון ולא הולך, אתה יכול להגיע למאתיים מצבים במשחק ולא להבקיע. יחד עם זאת, צריך ואפשר לעשות שינוי עם אותו חומר שחקנים שנמצא כיום בקבוצה".    

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי