ניסו קפילוטו יעבור בדיקה מיוחדת כדי לזרז את חזרתו

ניסו קפילוטו
ניסו קפילוטו | ערן לוף

בלם הפועל חיפה יעבור טיפול מיוחד במטרה להחזירו תוך שבועות בודדים, יאושפז בשל כך לשלושה ימים ויזכה לליווי צמוד של הצוות הרפואי. מיקו ממן לא עבר בבקרה ויחזור לקטמון

(גודל טקסט)

הפועל חיפה שמחה על החזרה למסלול הניצחונות כאשר גברה בשבת על מועדון ספורט אשדוד, אבל למרות זאת במועדון מבינים כי חסרונו של הבלם ניסו קפילוטו משפיע על מרכז ההגנה. כידוע, קפילוטו שנפצע במשחק מול מכבי פתח תקווה סובל מקרע ברצועת הברך ועל פי הבדיקה שעבר לפני שבועיים התברר כי צפוי להיעדר כחודשיים.

בצוות הרפואי מנסים לזרז את תקופת ההחלמה והבלם יעבור התערבות רפואית בברכו לשיפור הכיפוף ויאושפז למשך שלושה ימים, בהם יעבור טיפול במכשיר מיוחד לנושא זה. הצוות הרפואי של המועדון, ד"ר אבי ויסמן, רופא המועדון והפיזיוטרפיסט דובי שטיין עומדים בקשר עם השחקן. ד"ר בצלאל פסקין יבצע את ההתערבות הרפואית.

מי שעוד נעדר בגלל פציעה בשבת הוא החלוץ היווני אתנסיס פאפאזוגלו, אבל האחרון כבר התאמן אתמול עם הקבוצה ויעמוד לרשות המאמן שרון מימר במשחק בשבת מול בני יהודה. גם הקשר המולדבי ראדו גינסארי שכבש צמד שערים מול אשדוד ונפצע בראשו צפוי להתאמן עם הקבוצה ולהיות כשיר לשבת.

בנושא אחר, החלוץ מיקו ממן שוחרר מהפועל חיפה וצפוי לחזור להפועל קטמון. ממן התאמן מספר ימים עם הקבוצה והרשים את המאמן דאז ניר קלינגר ואף חתם על חוזה בקבוצה. רגע לפני שהשחקן עבר בבקרה התקציבית התפטר קלינגר מהקבוצה והאחרון החליט לעזוב את הקבוצה מהכרמל ולפיכך נותר שחקן חופשי ולכן יכול לחתום בקטמון עוד לפני מועד ההעברות בחודש ינואר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי