"מאס לא הגיב במחצית השנייה ונראה מקובע כמו רוטן"

רוב מאס
רוב מאס | ערן לוף

במכבי חיפה ביקרו את המאמן הזמני וגם את ההחלטה לתת לו את המושכות על פני איתי מרדכי. שחר יחליט ביממה הקרובה לגבי זהות ותזמון המינוי של גוטמן או לוי, דוס סנטוס ייבדק לקראת חדרה

(גודל טקסט)

אכזבה קשה במכבי חיפה לאחר ההפסד הביתי 2:1 לבית"ר ירושלים אתמול (שני). במועדון הירוק קיוו כי לאחר הניצחון על הפועל תל אביב וחזרתו של הקהל לסמי עופר תשיג הקבוצה ניצחון נוסף על בית"ר החלשה.

עיקר הביקורת בעקבות ההפסד הופנתה למאמן הראשי הזמני רוב מאס, שלטענת גורמים במועדון הגיע לא מוכן למשחק ובעיקר לא הגיב לשינויים שבוצעו בקבוצה היריבה במהלך המשחק. "למרות שהקבוצה לא נראתה טוב, מאס בחר לא לעשות שינויים בכדי אולי לא לפגוע בקשר שלו עם המאמן הקודם", אמרו גורמים במועדון והוסיפו: "עיקר הבעיה הייתה שהוא לא הגיב במחצית השנייה ונראה מקובע כמו המאמן הקודם". בנוסף, בכרמל ביקרו את ההחלטה של הבעלים יעקב שחר לתת את המושכות של המאמן הראשי למאמן ההולנדי. "איתי מרדכי מכיר את הקבוצה הזאת טוב יותר מאחרים כאשר אימן את רוב השחקנים גם בגילאי הנוער והיה נכון לתת לו את התפקיד הראשי", אמרו בחיפה. הבלם אליסון דוס סנטוס, שנפצע במהלך המחצית הראשונה, ייבדק ונמצא בספק למשחק בשבת מול הפועל חדרה.

במקביל, שחר צפוי לקבל החלטה בקרוב לגבי המאמן החדש כאשר שני המועמדים הם רוני לוי ואלי גוטמן. שחר צפוי להיפגש עם השניים ולקבל החלטה בנושא, אך בשלב זה נראה כי גוטמן הוא המועמד העיקרי. ההחלטה הראשונה של הבעלים תהיה לגבי תאריך מינוי המאמן כאשר לא מן הנמנע כי המאמן החדש ימונה רק לאחר המשחק מול חדרה. במועדון העלו גם אופציה להשאיר את הצמד מאס ומרדכי, אך בעקבות ההפסד נראה כי האופציה הזאת עשויה להיות רלוונטית רק למשחק הקרוב.

רוב מאס.
רוב מאס. "לא רצה לפגוע בקשר שלו עם המאמן הקודם" (ערן לוף)

"יענקל'ה מבין שההחלטה לגבי המאמן הבא משמעותית לא רק בגלל שיטת משחק זו או אחרת אלא גם בגלל ההסכמה של הקהל", אמרו בחיפה. גם חלק מהשחקנים זכו לביקורת, כמו השוער גיא חיימוב והקשר שלומי אזולאי, ומאידך במועדון החמיאו לקשר נטע לביא והחלוץ שון וייסמן שהצטיינו במשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי