אבו יונס לשחקנים: "אם הייתי יכול, הייתי מחליף גם אתכם"

אבו יונס
אבו יונס | דני מרון

לאחר פיטוריו של בן זקן, יושב ראש בני סכנין העביר ביקורת חריפה כלפי שחקניו: "קחו עצמכם בידיים". המאמן נפרד מהשחקנים: "מצטער אם פגעתי במישהו מכם". איווניר הוזכר כמועמד במקומו, גם עוזר המאמן עודד קוטר

(גודל טקסט)

בבני סכנין מתחילים להתרגל לעידן החדש ללא בני בן זקן. כזכור, המאמן פוטר מהקבוצה, בהחלטה שהתקבלה לאחר ההפסד 3:0 למכבי תל אביב, ופתיחת העונה המקרטעת.

גם שחקני הקבוצה לא נקיים מביקורת והיום, (שלישי) הם קיבלו ביקורת חריפה מיו"ר הקבוצה מוחמד אבו יונס שהטיח בהם: "הקבוצה לא נראית טוב. הייתי מחליף גם אתכם אך אני לא יכול לבצע שינויים בסגל, לכן ביצענו זעזוע בעמדת המאמן. אני מציע לכולם לקחת את עצמם בידיים". גם בן זקן נפרד מהשחקנים כאשר חלקם הביעו שביעות רצון מעזיבתו. בן זקן אמר להם: "לצערי לא הצלחנו ואני מצטער אם פגעתי במישהו מכם".

בינתיים, הקבוצה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק מול מ.ס אשדוד כשבמקביל נמשכים החיפושים אחר מאמן חדש. בין השאר, עלה שמו של מוטי איווניר שכבר זכה לשיחות לא רשמיות, לצד מועמדותם של עמיר תורג'מן וניסן יחזקאל. גם האופציה לפיה עוזר המאמן עודד קוטר ימשיך כמאמן ראשי נמצאת על הפרק. קוטר זוכה להערכה רבה מצד ההנהלה וממשיך לשמש כמאמן ראשי, באופן זמני לפחות, עד שתתקבל החלטה סופית בנושא. "אנחנו רוצים לקבל החלטה מחושבת ולהביא מאמן שיתאים לנו מקצועית וישתלב בתורה טובה במרקם החברתי בקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי