אבי ריקן: "אם נעשה דברים כמו שצריך, אז הכל תלוי בנו"

אבי ריקן
אבי ריקן | אריאל שלום

במכבי תל אביב שמחו מהעובדה שהמגן אלי דסה שב לאימונים, אולם הוא עדיין בספק למשחק בראשון בקריית שמונה. הקשר התראיין: "כל אחד מאיתנו עובד קשה כדי להוכיח שמקומו בהרכב, אני לא מתאכזב מהספסול"

(גודל טקסט)

בשורות טובות למכבי תל אביב. המגן אלי דסה נטל הבוקר (שלישי) חלק באימון הקבוצה. אחרי שהחמיץ את שני משחקי הליגה האחרונים, דסה התאמן בהדרגה ובעצימות לא גבוהה והוא עדיין בספק למשחק ביום ראשון בקריית שמונה.

רוב שחקני הקבוצה השתתפו לאחר האימון בהרצאת העשרה בנושא השקעות כספיות במהלך הקריירה ובסיומה. אבי ריקן התייצב מול המיקרופונים נשאל מי תעצור את מכבי תל אביב: "אנחנו כל שבוע אומרים שאנחנו תלויים בעצמנו ומגיעים לכל משחק בהרגשה שאם נעשה את הדברים כמו שצריך אז הכל תלוי בנו. יחד עם זאת, כל שבוע צריך להתכונן ליריבות קשות ובטוח שכבר ביום ראשון יהיה לנו קשה בקריית שמונה. אנחנו עובדים קשה ונגיע מוכנים לקרב ביום ראשון".

השינויים בהרכב והתנדנדותו בין הספסל ל-11: "אתם רואים שיש כל שבוע שינויים בהרכב, לפעמים יותר לפעמים פחות וגם אני פתחתי וכבשתי נגד הפועל חיפה והשבוע עליתי מהספסל. זה אתגר בשביל כולנו ואנחנו עובדים קשה כדי להוכיח שמגיע לנו מקום בהרכב – יש עונה ארוכה, עוד מעט גם ייכנס הגביע ונצטרך את כולם מוכנים כי המאמן יכול לקרוא לכל אחד. אני לא בוחר להתאכזב מהספסול, אני עוזר לקבוצה וגם החברים שלי משתמשים בי. אין לאף אחד הבטחה שהוא ישחק כל שבוע 90 דקות, זה מצריך מאיתנו להילחם על המקום שלנו וזה טוב לקבוצה ולמערכת".


ריקן על ספסל מכבי תל אביב. בוחר שלא להתאכזב (דני מרון)

עוד על התחרות הקשה:"מרגישים את זה בחדר ההלבשה ואנחנו יודעים שגם אם אתה לא בסגל בסופו של דבר הקבוצה צריכה אות, אז זה מביא אותנו למוכנות גבוהה ואנחנו מתאמנים קשה. כל השחקנים חשובים, כולם ללא יוצא מן הכלל. אנחנו צריכים לשמור על התלכיד הזה להמשך".


על סגל הנבחרת ממנו נעדרים דור מיכה, אלירן עטר, איתי שכטר ועומר אצילי
: "לא ראיתי את הסגל אז אני לא מעודכן, אבל יש לנו שחקנים איכותיים ויש מאמן לנבחרת שקובע. מי שלא זומן צריך להוכיח שמקומו שם ולעשות את העבודה במשחקים הבאים". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי