איתמר ניצן צפוי לפתוח מול באר שבע, אינברום יחזור ל-11

איתמר ניצן
איתמר ניצן | דני מרון

שוער המשנה עשוי להחליף את גורש שאמנם אינו סובל משבר אך יהיה בספסל. כובש שער הניצחון מול חיפה ישוב להרכב על חשבון לוי, גם אייבינדר החלים ויחליף בקישור את קלטינס, שישחק כמגן ימני. 15 אלף הבטיחו מקומם

(גודל טקסט)

בעוד בבית"ר ירושלים ממשיכים להתכונן למשחק הקרוב מול הפועל באר שבע, שוער הקבוצה דודו גורש עבר אמש (שישי) צילום במרפקו הפגוע ובו התברר כי הוא אינו סובל מסדק או שבר במקום הפגיעה. על פי תוצאות הבדיקה, יש זיהום מקומי וחבלה במרפק שנפגע. נכון להבוקר, גורש עדין בספק גדול למשחק ונראה שרק מחר תתקבל ההחלטה הסופית אם ישחק או לא. שוער המשנה איתמר ניצן, קיבל כבר אמש הודעה כי יתכן ויפתח בין הקורות, בהתמודדות נגד האלופה.

מי שכן עשוי לחזור להרכב הוא הקשר דן איינבינדר, שמחלים מפציעה בשרירי הבטן ואמש ערך אימון מלא. איינבינדר ינסה להשלים אימון מלא נוסף גם הערב ואם יצליח הוא צפוי לפתוח יחד עם מיקי סירושטיין ואופיר קריאף בקישור האחורי של בית"ר. דוד קלטינס יחליף את עוז ראלי בעמדת המגן הימני ואור אינברום שנכנס כמחליף נגד מכבי חיפה ואף כבש את שער הניצחון, עשוי לשוב ל-11 הפותחים, על חשבונו של ערן לוי. בחלק הקדמי מתלבט המאמן ניר קלינגר, בין יאקוב סילבסטר שמאכזב עד כה ובין ארון אולנארה הפיזי. שעדין לא כשיר ל-90 דקות.

יותר מ-15 אלף צופים כבר הבטיחו את מקומם באצטדיון ובבית"ר הביעו שביעות רצון גדולה מקצב מכירת הכרטיסים בימים האחרונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי