איביץ': "המגרש בקריית שמונה קטן". עטר בתמונת ההרכב

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | מכבי תל אביב

מאמן מכבי ת"א לקראת משחק החוץ (ראשון ב-20:30, ספורט4): "המטרה היא שלוש נקודות". על הפער מב"ש: "כולם רוצים לנצח אותנו". פיבן: "שואף להיות שחקן הרכב". טיבי ודוידזאדה ייעדרו, הכוכב מועמד לפתוח

(גודל טקסט)
עם 23 נקודות מתוך 27 אפשריות ופער של עשר נקודות מהאלופה הפועל באר שבע, מכבי תל אביב החזקה תתארח מחר (ראשון ב-20:30, ישיר בספורט4) בקריית שמונה במסגרת המחזור העשירי בליגת העל.


מאמן מכבי תל אביב ולדימיר איביץ' התייחס למשחק במסיבת העיתונאים המסורתית: "המטרה שלנו היא לקחת שלוש נקודות, אבל אני בטוח שיהיה משחק קשה נגד קבוצה שמדורגת במקום השלישי. זו קבוצה שספגה רק חמישה שערים וזה אומר שזו יריבה רצינית. המגרש שם קטן יותר מהרגיל, אנחנו מצפים למשחק קשוח ומכינים את עצמנו כל השבוע לזה. אנחנו רוצים לסיים משהו שהוא מעין החלק הראשון של העונה בניצחון".


הפער הגדול מהפועל באר שבע: "אמרתי כבר אחרי המשחק הקודם שאני לא מכיר אף קבוצה שזוכה באליפות בנובמבר. אנחנו צריכים לעבוד קשה וקשה יותר. יותר קשה להישאר בעמדה הזו מלהגיע אליה. כולם רוצים לנצח אותך כשאתה במקום הראשון, אנחנו חייבים לחשוב קודם כל על עצמנו וזו הדרך. אין לנו דרך אחרת".



"יש לי כאב ראש בנוגע לסגל ולהרכב בכל שבוע". ולדימיר איביץ' (מכבי תל אביב)


השחקנים שזומנו למשחקי הנבחרות: "זה עונג עבורנו שיש לנו הרבה שחקנים בנבחרות, זה אומר שמעריכים אותם. כולם גאים בכך. אולי בפגרה הקטנה שמצפה לנו יהיה לנו קצת יותר קשה כי אין לנו אפשרות לצאת למחנה כי אי אפשר לצאת עם סגל מצומצם. אמרתי הרבה פעמים שאני שמח שיש לי שחקנים בנבחרות כי זה אומר שהם עובדים קשה והם ראויים להיות בין השחקנים הכי טובים בארץ".


הרמה בישראל: "יש הרבה קבוצות טובות, קבוצות משחקות כדורגל ממושמע. אני לא יודע מה יהיה בעתיד, אבל עד כה זה בטוח לא ליגה חלשה. יש פה שחקנים שיכולים לשחק בליגות גדולות יותר וממה שראיתי עד עכשיו הדעה שלי חיובית. כל מדינה רוצה לשפר את הליגה שלה ואני חושב שישראל במסלול הנכון".


הסגל העמוק שעומד לרשותו: "זה טוב עבור כל מאמן כשיש לו הרבה שחקנים שמצאים בכושר טוב. אני מסכים שלפעמים זה כאב ראש לקבוע הרכב או סגל, יש לי את כאב הראש הזה בכל שבוע. אני שמח מהדרך בה השחקנים נלחמים על מקומם וזו הדרך שלנו לשמור על המקום שלנו".


מצבת הפצועים: "איתן טיבי ואופיר דוידזאדה לא כשירים למשחק הקרוב ואנחנו מקווים שהם יהיו איתנו שוב בקרוב".


לצד איביץ' התייצב הבלם שחר פיבן: "לא חושב שאפשר לומר שאני שחקן הרכב, המלחמה על המקום בסגל כאן היא קשה ופתחתית בשני המשחקים האחרונים. יש רוטציה בין כולם. אני ני מרגיש מצוין כשאני משחק עם ייני וטיבי. תמיד האמנתי שאוכל לשוב למכבי, זה חלום שהתגשם מבחינתי ועכשיו אני שואף להיות שחקן הרכב קבוע".



פתיחת העונה החזקה
: "לא קל לנו, במשחקים האחרונים כבשנו מהר וזה עזר. מצפה לנו אתגר מול קריית שמונה שעדיין לא הפסידה בבית העונה ויש לה הגנה טובה, אבל אנחנו נגיע מוכנים".


איביץ' מתלבט האם להמשיך ב-11 עם מאור קנדיל או לפתוח עם אלי דסה שלא שיחק בשבועיים האחרונים בשל פציעה. ז'איר אמאדור החלים גם הוא ועדיין לא הוחלט אם הוא ישוב להרכב או ששחר פיבן יקבל שוב את הקרדיט. התלבטות נוספת היא בין צ'יקו אופואדו לאלירן עטר שעלה מהספסל מול בני סכנין וכבש בבעיטה חופשית. כ-1,200 אוהדים צפויים ללוות את מכבי תל אביב לקריית שמונה.


הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', מאור קנדיל (אלי דסה), שרן ייני, שחר פיבן (ז'איר אמאדור), אנריק סבוריט, דור פרץ, אייל גולסה, דור מיכה, עומר אצילי, איתי שכטר, צ'יקו אופואדו (אלירן עטר).


 


לא יעמוד לרשותו של איביץ' גם בקריית שמונה. איתן טיבי (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי