בני יהודה רוצה קשר אחורי וחלוץ, סגס תאמבי על הפרק

בני יהודה
בני יהודה | מאור אלקסלסי

על אף ה-0:2 על הפועל חיפה שהקפיץ את הקבוצה למקום השני והתקופה הנהדרת, הכתומים מעוניינים להתחזק בינואר, קשר סכנין לשעבר שנחשב שחקן חופשי מועמד. מחמאות לאבוקסיס: "האיש הנכון להצעיד את הקבוצה הזו קדימה"

(גודל טקסט)

בני יהודה ממשיכה לספק עונה מופלאה והרבה רגעי קסם לאוהדיה עם הניצחון אמש (שבת) 0:2 על הפועל חיפה, שהיה החמישי בששת המשחקים האחרונים של הקבוצה, שהקפיץ אותה למקום שני בטבלה.

עם שריקת הסיום ובמשך דקות ארוכות, חגגו השחקנים עם יותר מאלף האוהדים שליוו אותם לאצטדיון והחגיגות נמשכו גם בתוך חדר ההלבשה, עם שירים ריקודים והתזת מים לכל עבר. במועדון הביעו שביעות רצון גדולה מאוד מהעובדה שלצד 18 כיבושים (ההתקפה השנייה בטיבה בליגה אחרי מכבי תל אביב), מציגה הקבוצה גם משחק הגנתי טוב מאוד וממעטת לספוג שערים. המאמן יוסי אבוקסיס שוב קצר מחמאות רבות. גורם בקבוצה אמר: "ההחלטה להשאיר אותו בבני יהודה, היא אחת ההחלטות החשובות והנכונות שהתקבלו במועדון בשנים האחרונות. יוסי הוא האיש הנכון להצעיד את הקבוצה הזו קדימה".

למרות שרשרת הניצחונות והעובדה שבני יהודה הפכה לקבוצת צמרת לכל דבר, בצוות המקצועי מודעים לעובדה שסגל השחקנים קצר וגם עכשיו ממשיכים החיפושים אחר חיזוק, כאשר שתי העמדות המבוקשות הן עמדת הקשר האחורי והחלוץ. אחד השמות שנמצאים חזק על הפרק הוא סגס תאמבי, שחקנה של בני סכנין, שעשוי להצטרף עוד לפני פתיחת חלון ההעברות של חודש ינואר. גם שמותיהם של יונתן כהן ומתן חוזז שכבר שיחקו במועדון בעונה שעברה, עלו שוב על הפרק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי