יובל נעים: "אשדוד מועמדת לירידה, אם אגיע נישאר בליגה"

יובל נעים
יובל נעים | דני מרון

המאמן התייחס להגעתו האפשרית לקבוצה שירדה מתחת לקו האדום: "צריכים חיזוק נקודתי" למעמדו של טום בן זקן: "כל מאמן שיגיע יודע שהבן של ג'קי צריך לשחק" וגם להגעה אפשרית לסכנין: "זו קבוצה טובה יותר מאשדוד"

(גודל טקסט)

אחרי שבלגויה מילבסקי פוטר הבוקר (שלישי) מאימון אשדוד בעקבות התוצאות הרעות וההפסד המשוגע אמש 4:3 לבני סכנין, והצטרף לבני בן זקן שסיים את דרכו בבני סכנין, הרוחות בליגת העל סוערות ובורסת השמות של המחליפים הפוטנציאלים שוב הועלתה לאוויר. 

אחד מהם, הוא יובל נעים שהתפטר בעונה שעברה מהפועל אשקלון. הערב הוא התראיין לתוכנית הרדיו של 103fm וסיפר על הגעתו האפשרית כמאמן מ.ס אשדוד: "ג'קי לא דיבר איתי. אני קורא רק בתקשורת. ברגע שמפוטר מאמן בליגת על, מן הסתם מאמנים אחרים מועמדים לקבוצה. נשאלתי כבר אם אני יכול להשאיר את אשדוד ואמרתי את דעתי. גם כשעזבתי את אשקלון בעונה שעברה הייתי אמור להגיע לאשדוד וזה לא הסתדר. זה שהשם שלי עולה זה לא מרגש אותי, אני צריך שהדברים יקרו".

נעים התייחס למצבה המקצועי של אשדוד שירדה מתחת לקו האדום: "אני מאמין שאם אני אהיה מאמן אשדוד, נישאר בליגה. אני יכול לסמן כרגע את אשדוד כמועמדת וודאית לירידה. אני לא ממציא כלום, הקבוצה צריכה חיזוק נקודתי. בובי מילבסקי הוא לא האשם הבלעדי במצב. להשאיר את אשדוד בליגה צריך להיות עניין של כל המערכת וצריך להתחזק בהרבה עמדות. הבעיה היא שבהרבה משחקים הקבוצה לא שיחקה בהרכב הכי חזק שלה". 

על סוגיית הקפטן טום בן זקן: "כל מאמן שבא לאשדוד יודע שהבן של ג'קי צריך לשחק. אם יש מאמן שחושב שהבן של ג'קי לא ישחק, שלא יגיע לאשדוד".


בן זקן. מעמד מיוחד באשדוד (לירון מולדובן)

המאמן התייחס גם להגעה אפשרית כמאמן לקבוצה נוספת, בני סכנין: "בסכנין יש קבוצה יותר טובה מבאשדוד. ההגעה לסכנין לכל אימון זה לא נושא פשוט, מדובר בשעתיים וחצי נסיעה כל פעם. יוסי אבוקסיס צריך להדליק משואה על כך שנסע כל פעם לסכנין כשאימן אותם. אם וכאשר אמונה למאמן, אני אסע בלב שלם ונראה איך הדברים יתקדמו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי