"אנחנו מעריכים את קוטר, אבל מחפשים מאמן שיתאים לסכנין"

עודד קוטר
עודד קוטר | מאור אלקסלסי

המנכ"ל חאלד דוכי דיבר בתוכנית הספורט של 103FM והבהיר שלמרות הניצחון על אשדוד, נמשכים החיפושים: "יש הרבה מועמדים". פיטוריו של בן זקן: "לא תמיד חתונה היא לכל החיים". יובל נעים ואלי לוי: "לא נוותר"

(גודל טקסט)
 אחרי פיטוריו של בני בן זקן והניצחון 3:4 על מ.ס אשדוד תחת הדרכתו של המאמן הזמני עודד קוטר, מנכ"ל בני סכנין חאלד דוכי דיבר הערב (שלישי) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לעודד קוטר, פיטוריו של בן זקן והאפשרות שיובל נעים יגיע.


משרת המאמן: "אנחנו עדיין מחפשים מאמן וחושבים על זה טוב מאוד. אני מקווה שנחתים מאמן שיתאים לבני סכנין. יש הרבה מועמדים ואתם יודעים מי נמצא בשוק ומבחינתי כולם בסדר, אבל עכשיו אנחנו צריכים למצוא את האדם שיוביל את הסגל הזה למקום לו הוא ראוי".


פיטוריו המוקדמים של בני בן זקן: "זה קורה, אין מה לעשות. לא תמיד חתונה היא לכל החיים. לא רק סכנין החליפה מאמן העונה, יש כבר ארבע קבוצות בליגה שעשו את זה. לאנשים תמיד יהיו טענות".


המאמן הזמני עודד קוטר: "הוא מכיר את המערכת טוב מאוד, הוא המון זמן בסכנין. הוא נשאר עוזר מאמן וזה אומר הכל. אנחנו אוהבים אותו ומעריכים את השייכות שלו למועדון ואת הרצון שלו. אנחנו הבאנו אותו ואנחנו מקווים שהוא יוביל את המערכת עד שנמצא מאמן".


האפשרות שיובל נעים יגיע וירצה להביא את עוזרו אלי לוי: "היו דברים מעולם, אבל בכל פעם שהבאנו מאמן באמצע העונה זה לא היה על חשבון העוזר שהיה אצלנו. זה תנאי שלא נוותר עליו. אם יש לנו עוזר והוא חתום, אנחנו נכבד את זה. אנחנו לא פנינו ליובל. בואו נמצא מאמן מתאים קודם כל ואחר כך נדבר. יכול להיות שאני לא צריך לגלות עכשיו הכל. יש פגרה, ניצחנו אתמול והאווירה טובה, אנחנו לוקחים את הזמן בשביל לקבל החלטה נכונה".




יאבד קבוצה נוספת בשל התעקשות על עוזר? יובל נעים (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי