איהאב גנאים: "מגיע לעודד קוטר לאמן את בני סכנין"

עודד קוטר
עודד קוטר | מאור אלקסלסי

אחרי הניצחון המרשים על מ.ס. אשדוד, הקשר הצעיר התראיין לתוכנית הספורט של רדיו 103FM והתייחס אל סוגיית המאמן הזמני: "הוא מציג רמת אימון גבוהה, אבל אני לא קובע את עתידו". מוגרבי ייעדר כחודש וחצי

(גודל טקסט)

בני סכנין אמנם יצאה לפגרה במצב רוח מרומם לאחר שהקבוצה גברה בבית על מועדון ספורט אשדוד בתוצאה 3:4אבל ספגה מכה עם פציעתו של הקשר פיראס מוגרבי שנפגע בברכו והוחלף עוד במחצית הראשונה.


מוגרבי עבר אתמול בדיקת MRI ולפיה התבקש לנוח כחודש וחצי. הוא ייעדר מהמשחקים הקרובים מול בני יהודה, מכבי חיפה והפועל באר שבע. בסכנין מקווים כי השחקן יחזור לפתיחת הסיבוב השני. "אין ספק שמדובר במכה עבורנו כי מדובר באחד השחקנים הכי טובים שלנו אבל מצד שני העונה בנינו סגל רחב ונצטרך להסתדר בלי שחקן זה או אחר".


בינתיים הקבוצה נמצאת בחופשה ואילו ראשי המועדון ממשיכים לבחון אופציות למציאת מאמן במקומו של בני בן זקן, שפוטר לפני שבועיים. גורמים בהנהלה מציעים להשאיר את עוזר המאמן עודד קוטר כמאמן ראשי, אך המנכ"ל חאלד דוכי מעוניין להביא מאמן ראשי לצדו של קוטר שיחזור לתפקידו כעוזר המאמן.


במועדון כבר העלו כמה שמות של מועמדים ואף נעשו גישושים ראשוניים, אבל לכל מאמן יובהר כי הוא צפוי להגיע לבדו וקוטר יישאר בתפקידו. "יש לנו הערכה רבה לעבודה של קוטר ואין שום רצון לפגוע במעמדו. כל מאמן שירצה להגיע, יגיע לבד" אמרו בסכנין.



ייעדר כחודש וחצי. פיראס מוגרבי (אודי ציטיאט)


בתוך כך, קשר בני סכנין איהאב גנאים, שכבש השבוע את שערו הראשון בליגת העל התראיין הערב (חמישי) לתוכנית הספורט של רדיו 103FM והתייחס אל סוגיית המאמן הזמני: "אני חושב שעודד קוטר מאמן טוב ומרגישים את זה באימונים, אבל אני לא קובע את עתידו וזוהי תהיה ההחלטה של ההנהלה. אנחנו לא צריכים להתרכז בזהות המאמן, אנחנו עושים את העבודה שלנו. אני חושב שלקוטר כן מגיעה הזמנות, הוא הוביל אותנו לניצחון ניצחון וזה יכול להימשך".


לגבי האכזבה מהסגל: "אנחנו לא מבינים איך אנחנו בתחתית, יש לנו סגל טוב מאוד ונקווה לצאת אחרי הניצחון לדרך חדשה".

 

איהאב גנאים. "יש לנו סגל טוב מאוד, אנחנו לא צריכים להיות בתחתית" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי