שחקני סכנין הבהירו להנהלה: "קוטר הכי מתאים לנו"

עודד קוטר, מוחמד כליבאת
עודד קוטר, מוחמד כליבאת | מאור אלקסלסי

הקבוצה תחזור מחר לאימונים ובינתיים המאמן הזמני יעביר את האימונים, כשהוא זוכה לתמיכת השחקנים בו בהנהלה טרם גיבשו החלטה. מגן שמאלי זר עשוי להגיע בינואר

(גודל טקסט)

בני סכנין תחזור מחר (ראשון) לאימונים ותחל בהכנות לקראת המשחק מול בני יהודה לאחר הפגרה, כשבמועדון מרוצים מכך שיצאו אליה עם ניצחון ביתי על מ.ס. אשדוד, אבל הנהלת הקבוצה טרם גיבשה החלטה האם לתת למאמן הזמני עודד קוטר הזדמנות להוביל את הקבוצה, או להביא מאמן חדש.

בקרב השחקנים ישנה הסכמה כי קוטר צריך לקבל הזדמנות להוביל את סכנין ואין צורך במאמן חדש. חלק מהשחקנים אף פנו להנהלה וביקשו להשאיר את המאמן ואחד השחקנים אמר: "עודד נמצא כבר מספר שנים ומכיר את המערכת, הן על המגרש והן מחוצה לו. מגיע לו קרדיט גם על כך שהוביל אותנו לניצחון". בהנהלה סיפרו שטרם גובשה ההחלטה ובכל מקרה הם נותנים אמון בקוטר ולכן לא פועלים להביא מאמן חדש מתוך לחץ. "אנחנו מגבשים את ההחלטה הכי נכונה עבורנו ונגיע מוכנים לכל משחק", אמרו בסכנין.

מי שלא יתחיל את האימונים הוא הקשר פיראס מוגרבי שנפצע במהלך המשחק מול אשדוד ולאחר בדיקה שעבר התברר כי ייעדר כחודש וחצי מהמגרשים. בינתיים במועדון גם חושבים על מועד ההעברות בחודש ינואר ופרט לבלם נוסף שככל הנראה יגיע לקבוצה במועדון בוחנים אופציה של מגן שמאלי זר. כזכור גם בקיץ הייתה כוונה להביא מגן אך לבסוף לא נמצא כזה והמטרה למצוא מגן שיחזק את הקבוצה בעיקר בחלק ההתקפי. 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי