המחליף של בן זקן: עמיר תורג'מן יחתום בבני בסכנין

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | לירון מולדובן

המאמן, שפוטר אשתקד מאשדוד, הסכים להגיע ללא עוזר והוא יחליף את בני בן זקן שפוטר וידריך את הקבוצה מהמגזר עד לסיום העונה. מנכ"ל המועדון חאלד דוכי אישר:" כולנו תקווה שנצא לדרך חדשה"

(גודל טקסט)
אחרי פיטוריו של בני בן זקן, בני סכנין מצאה מאמן חדש. עמיר תורג'מן נפגש הבוקר (ראשון) עם ראשי הקבוצה וסיכם על חוזה לעונה הקרובה עם אופציה לעונה נוספת. מנכ"ל המועדון חאלד דוכי אישר את הפרטים: "כולנו תקווה שמכאן נצא לדרך חדשה".


למרות הניצחון 3:4 על אשדוד והרצון של גורמים בהנהלת סכנין לראות את עוזר המאמן עודד קוטר מקבל את המשרה, מוחמד אבו יונס, יושב הראש, וחאלד דוכי החליטו למנות את תורג'מן. כבר במהלך הקיץ, כזכור, תורג'מן נועד עם ראשי סכנין והיה מועמד לאמן את הקבוצה, אך במועדון החליטו למנות בסופו של דבר את בני בן זקן. כעת, לאחר פתיחת עונה לא מוצלחת, הצדדים החליטו לצאת לדרך משותפת.



אחת השאלות שעלו במהלך השיחה בין הצדדים הייתה מינויו של עוזר נוסף בו מעוניין תורג'מן והוא ארז בלפר שעבד לצד המאמן גם בבית"ר תל אביב רמלה ובמועדון ספורט אשדוד. בסכנין הבהירו שהם רוצים להשאיר בתפקיד את עודד קוטר ותורג'מן השתכנע להצטרף ללא בלפר.


מחר ייפגשו הצדדים פעם נוספת על מנת לחתום רשמית על החוזה מתוך כוונה ברורה שכבר מחר יעביר מאמן בני סכנין החדש את אימון הבכורה בקבוצה.




 בסכנין התעקשו שיישאר, תורג'מן הסכים. עודד קוטר (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי