גוטמן לא יביא עוזר נוסף למכבי חיפה עד לסיום העונה

אלי גוטמן
אלי גוטמן | ראובן כהן, מכבי חיפה האתר הרשמי

מרדכי יישאר עוזר מאמן יחיד. קראמר שוחרר מהאימונים בשל סיבות אישיות, כוונה לשחררו בינואר. גרשון חזר לאימונים, עשוי להשתלב כבלם שלישי לצד דוס סנטוס וחבשי. הירוקים השיקו את הפרויקט "שגרירים של כבוד"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תמשיך היום (שני) את מחנה האימונים הקטן בכפר גלים. מאמנה החדש של הקבוצה אלי גוטמן החליט לערוך מחנה של מספר ימים במתחם ובסיומו ייערך משחק אימון מול קבוצת הנוער. אגב, על פי התוכנית שהוכנה מראש על ידי הצוות ההולנדי היתה אמורה חיפה לשחק שני משחקי אימון מול נצרת עילית ועכו, אבל גוטמן ביטל אותם והחליט להתמקד באימונים תוך דגש על כושר גופני ושיטות משחק נוספות.

בין השאר מתכנן המאמן לתרגל את שיטת שלושת הבלמים, בה צפוי להשתלב הקפטן רמי גרשון כבלם שלישי לצדם של איעד חבשי ואליסון דוס סנטוס או אטיין ריינן. גם גרשון וגם הבלם הברזילאי שהיו פצועים לפני הפגרה חזרו לאימונים מלאים. "גוטמן ראה מתחילת העונה את החסרונות של הקבוצה ובנה תוכנית מסודרת שהקבוצה עובדת", אמרו במועדון. מי שנעדרים מהאימון הם שחקני נבחרת ישראל השוער גיא חיימוב והבלם איעד חבשי. גם החלוץ ההולנדי מיכיל קראמר שוחרר היום מהאימונים בשל סיבות אישיות. בלי קשר, במועדון מתכוונים להיפגש בקרוב עם קראמר ונציגיו בכדי לנסות ולהגיע להסדר על שחרורו כבר בחודש ינואר וזה יאפשר לצוות המקצועי להביא חלוץ זר אחר במקומו.

בשלב זה החליט גוטמן לא לצרף עוזר מאמן נוסף לצדו של איתי מרדכי. בתחילה דובר כי המאמן יבקש להביא איש מקצוע נוסף פרט למאמן השוערים גיורא אנטמן שחזר לחיפה אבל במועדון סיפרו כי יש שיתוף פעולה מלא בין גוטמן למרדכי והמאמן טרם ביקש עוזר מאמן שני.

גוטמן. ביטל את תכניות האימונים של הצוות ההולנדי (ראובן כהן, מכבי חיפה האתר הרשמי)
אלי גוטמן. ביטל את תכניות האימונים של הצוות ההולנדי (ראובן כהן, מכבי חיפה האתר הרשמי)

בנושא אחר: כפי שפרסמנו בעבר, מכבי חיפה השיקה הבוקר את פרויקט 'שגרירים של כבוד' שבמסגרתו ישמשו שחקני העבר כמו אדורם קייסי, אלון חרזי, ציון מרילי, זאהי ארמלי ואיתן אהרוני כנציגי הקבוצה בהידוק הקשר עם הקהל. לכל אחד מהשחקנים יהיו ימי פעילות חודשית שתכלול שני משחקי בית ופעילות אחת מטעם המועדון. בנוסף השגרירים ירצו בפני השחקנים בדגש על ערכים ומנהיגות. השגרירים ישולבו במפגשים בין המועדון לאוהדים ומטרתם תהיה לחבר את הקהל עם המסורת והעבר של המועדון ולהעניק אוזן קשבת לאוהדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי