גוטליב התנצל וצפוי לקבל עונש חמור. מלכה נעדר מהאימון

אדי גוטליב
אדי גוטליב | אודי ציטיאט

הבלם שהרים יד על הקשר הצעיר הביע את התנצלותו בפני השחקנים, ויעמוד לבירור משמעתי ביחד עם הקשר. האחים ניסנוב לא שוחחו עם רפואה מאז ההפסד לבאר שבע בטרנר לפני שבועיים וחצי. המנכ"ל רובי רגב סיים את דרכו

(גודל טקסט)

מאז ההפסד 2:1 בתחילת החודש להפועל באר שבע בטרנר, לא התקיימו שיחות בהפועל תל אביב בין בעלי הקבוצה האחים ניסנוב למאמן קובי רפואה. לכאורה, הבעלים מעדיפים שלא ליצור לחץ על השחקנים כדי לצאת מחוזקים מפגרת הנבחרות והשזרוע, לקראת משחק החוץ נגד מכבי נתניה.

לאחר פרשת האלימות אתמול (שני) באימון, בין גוטליב למלכה, לא שקט במועדון. זאת למרות ששחקנים שהיו במקום הבהירו כי התקרית נופחה ויצאה מכל פרופורציה בשל רצון של גורמים סביב המועדון ליצור משבר, דבר שיכול להוביל לשינויים מקצועיים.

הבוקר קיימה הקבוצה אימון בראשון לציון. אדי גוטליב התנצל הבוקר בפני שחקני הקבוצה על הרמת היד שלו על עמית מלכה, כשהשניים יעמדו בפניי ועדת משמעת. לפי הגדרת המועדון, צפוי הבלם לקבל עונש חמור. הבלם נטל חלק באימון בניגוד למלכה, שנעדר באישור של ראשי האדומים.

בתוך כך, לאחר שיחות שנערכו בין הבעלים למנכ"ל, רובי רגב, סוכם באופן הדדי על סיום ההתקשרות בין הצדדים לאחר כשנה וחצי. רגב יישאר בתפקידו לפחות בחודשיים הקרובים ובשלב זה לא ימונה מנכ"ל אחר. "אנו מודים לרובי על תרומתו, ההשקעה והמקצועיות שהנחיל במועדון", נמסר מהפועל תל אביב.


ניסנוב. "מודים לרובי על תרומתו" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי