דור מלול יהיה כשיר לדרבי בשבוע הבא, נס זמיר בספק

נס זמיר
נס זמיר | מאור אלקסלסי

בצוות המקצועי של הפועל חיפה מרוצים מקצב החלמתו של המגן שיחזור להרכב נגד מכבי חיפה, הקשר בן ה-28 עדיין סובל מפציעה ועלול להחמיץ את ההתמודדות. בשישי יערך משחק אימון מול הפועל נצרת עילית

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת הדרבי הגדול בשבת הבאה כשבמועדון מחכים לחזרתם של השוער ארנסטס שטקוס והקשר ראדו גינסארי שיצאו לייצג את נבחרתם בליגת האומות, ומקווים כי כבר בתחילת השבוע הקבוצה תתאמן בסגל מלא, בהמשך השבוע מצפה לקבוצה משחק אימון מול הפועל נצרת עילית שיערך ביום שישי הקרוב.

הבשורה המשמחת עבור אנשי הקבוצה הייתה חזרתו לאימונים של המגן דור מלול שערך אימון מלא וצפוי להיות כשיר למשחק מול הירוקים. כזכור מלול לא נטל חלק במשחק ההפסד מול בני יהודה והיה בספק אבל בימים האחרונים חל שיפור משמעותי במצבו וכאמור היום כבר ערך אימון מלא. "דור משמעותי לנו גם כקפטן הקבוצה ואנחנו שמחים שהוא ייקח חלק בדרבי" אמרו בחיפה. מי שעדיין פצוע ובספק למשחק הוא הקשר נס זמיר. זמיר סובל מרגישות בברכו וערך טיפולים כאשר מצבו יתברר רק בתחילת שבוע הבא. גם הבלם ניסו קפילוטו ייעדר בוודאות מהמשחק הקרוב בגלל פציעה.

בנושא אחר, במועדון מצפים להיענות גדולה בקרב הקהל לקראת המשחק ומקווים שכל הכרטיסים שיוקצו לאוהדים האדומים יימכרו כאשר לא מן הנמנע כי ראשי הקבוצה יפנו לאנשי מכבי ויבקשו עוד כ-3000 כרטיסים למשחק.


דור מלול עשוי לחזור להרכב במשחק הקרוב נגד מכבי חיפה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי